*Den sista Februaritråden*
Hej Tjejer!
Miranda, Agnelia, 20:th century fox m fl
Vår gamla tråd var visst avstängd. Så härmed startar jag en nu.
Nu är det INTE långt kvar!!!
Hej Tjejer!
Miranda, Agnelia, 20:th century fox m fl
Vår gamla tråd var visst avstängd. Så härmed startar jag en nu.
Nu är det INTE långt kvar!!!
Miranda,
du har ett litet mail! Om du skulle få tid över att läsa det, det vet jag inte!
Fullt upp de sista två dagarna kan jag ana...
åhh nu är det bara 9 dar kvar....idag kom jag på att J*KLAR min tärna måste ju ha strumpor o underkläder (det är min dotter) o ringarna ska hämtas o klänning ska hämtas...osv osv...o jag gissar på att jag blir hippad på lördag!!! min sambo ska på svensexa på fredag!
Jag har bara fem dagar kvar!! Den nionde bär det av!!
Idag hade vi generalrepetition med fotografering.
Phuuuu!!
Helt galet.. Jag som tyckte vi gick upp i tid!..
Fotografinnan blev dock helt bedårad av våra ursöta tvillingsöner, till tänderna uppsoffsade med smokings!
Och mannen, har var sååå snygg..
Snart så sitter den där ringen på mitt finger och glittrar ikapp med lyckan i mitt liv!
Miranda, en dag kvar...
*spännande*
När skulle ni åka iväg på bröllopsresa?
KRAM!!!
miranda - när kommer ni tillbaks från resan?
Miranda,
Jag önskar er en alldeles underbar bröllopsdag!!!
KRAM!!!!
Hi hi... Nu är det mindre än ett år kvar för mig! 364 dagar kvar...
OJ jag blev hippad i lördags!!! vi spelade bowl, det var jätte kul sen gick vi på grekisk resturang sen vidare ut på krogen!!! jätte kul! På lördag smäller det!! ho ho då e jag FRU!!
WOW! Vilken dag vi hade i lördags! Fortfarande snurrig av alla intryck. Dagen gick alldeles för fort! Vi är helnöjda med allting.
Känns märkligt attt vara på jobbet, även om det bara är för två dagar. På onsdag bär det iväg till Göteborg, och på torsdag morgon flyger vi iväg på resan. Hemma igen den 25/2.
Hoppas få tid att beskriva dagen lite mer ingående senare! Kan dock dela med mig av det som nog kommer att bli mitt finaste minne från dagen. Nämligen på kvällen vi sex-tiden, då det var helt mörkt ute och vi anlände till festlokalen med häst och vagn (släde funkade ej pga snöbristen, men vagn gick minst lika bra). Vi hade facklor på vagnen + ljusbåge, och de två stora hästarna hade bjällerkransar på sig. Vägen upp mot festlokalen, 500 meter kanske, var kantad av marshaller, och på vändplanen framför lokalen stod alla våra gäster med stora fackel-tomtebloss. Det var en härlig känsla när vagnen körde fram och min MAN hjälpte mig ner från vagnen och alla skålade med och för oss! Då tänkte man att "alla har verkligen kommit hit för vår skull" och det är nästan att man blev lite tårögd! Det var även roligt att göra en sådan entre eftersom det var helt oväntat för alla gästerna! Capen jag fått av svärmor vämde gott under turen oxå! Fast, det är som alla säger, den här dagen fryser man inte, för man är så varm om hjärtat!
GRATTIS!!!
Det låter helt underbart!!!
Ser fram emot att få höra mer senare...
+lite bilder?
KRAAAAM!!