• Jennan

Augusti-2005?

Såg att det är många som ska gifta sig augusti-05 men alla trådar e typ stängda... Vet inte om det e någon mening att starta en ny men hade vart kul att höra lite idéer och om hur ni planerar era bröllop....
    Även var ni ska vara m.m..

Kram på er!

• Svar på tråden Augusti-2005?
  • 050820

Betsy05: Om det är där jag tror att det är så var det min mammas morfars båtvarv en gång i tiden. Dom som har det nu har gjort det jättefint (det var ganska skruttigt när vi sålde det). Det är bröllop där ibland så jag tror att det kan vara ett bra ställe. Väldigt fin utsikt om inte annat.

• Mysan1974

Hej alla augusti brudar!

Jag skall oxå gifta mig i augusti (13/8)

Vi har bara fixat - Vigselförättare
    - Vigselplats
    - Festplats
    - Frissa
    Så nu blir jag jättestressad då man läser om alla som har fixat så otroligt mycket redan........
    Vi kollar ju runt på klänning och ring, men jag e så velig.
    Blommor har jag oxå börjat fundera på........
    Och maten ,,,,,,,,,,,,,vet att vi vill ha buffé, men mer än så har vi inte kommit.
    Få kanske ta tag i det snart.

• betsy05

Du har iallafall kommit längre än mej! jag har inte bokat nåt, förutom kollat på lokaler.
    KLänning, inbjudningar, ringar, fotograf, mat, frisör, präst mm tar i vår.

• mmmajzannn

Idag har jag ringt å bokat tid för makeup och naglar=))))

• beatrix

en dum fråga?
    Hur länge har ni planerat era bröllop?
    Ska gifta mig 20/8, och har än så länge bara bokat kyrka och (kanske) festplats...

• mmmajzannn

Jag frågade min gubbe om vi skulle gifta oss på min 25års dag, och han sa ja, och då var det 10½ mån kvar. Men vi har inte planerat så länge,...eller planerat har man ju gjort , man har ju hattat mella olika ideer för att sen få dem i stöpet=)))

• KJ.

Hejsan
    Vi skall också gifta oss i aug nämligen 20/8.
    Vi skall ha festen I Såsen på kalvsund.
    Skall på mässan nästa vecka och hoppas på lite tips. fotagraf skall vi försöka boka nästa vecka med samt frisör.

• Veronika

Vi började prata bröllop 2002 och bestämde då att vi skulle gifta oss 2004. Men budgeten höll inte så vi flyttade fram det till 2005. 2002-08-15 öppnade jag kontot på BT, så sen dess har jag väl planerat mer eller mindre... Mer nu är förut!

• visinge

Vi ska gifta oss 20 augusti och började väl planera ordentligt efter nyår. Vi förlovade oss 13 november 2004, så efter det har vi börjat ta tag i det. Men vi har nog pratat bröllop i allafall sedan början på förra året, så det känns som om vi båda har rätt bra koll på vad det är vi vill ha och hur vi vill ha det.

• Bröllopstokiig

Vi ska gifta oss den 6/8-05.
    Han friade lite mindre än 1 år innan.
    Men det vi bokade de första 6 månaderna var bara kyrka, präst inkl 2 vänner som sjunger i kyrkan och festlokalen inkl matmenyn.

Nu har vi även bokat fotograf och min M2bs kläder + brudföljets.
    Köpt min brudklänningen(tar ju 3 månader innan den kommer), bröllopsskor.
    Fixat marskalk, tärna och toastmasters.
    Bestämt vem som ska göra min brudbukett, men inte exakt hur den ska se ut.
    Bokat frisör och att jag ska gå en kurs och lära mig sminka mig själv.
    Fixat limo som kör oss hela dagen.
    Bestämt hur inbjudningskorten ska se ut.
    Bokat ett band som ska spela på festen.
    Bokat hotell för bröllopsnatten.
    Vi går nu bröllopsvalskurs*phew, men roligt*
    Nu känns det som om vi kan ta det lite lungt efter att inbjudningarna blir klara och iväg skickade.

• Sladden

Patsa

Vi ska också gifta oss den 6 aug 2005. Vi har kommit ungefär lika långt i planeringen som du. Jag undrar när har ni tänkt att skicka ut era inbjudningar?

• Bröllopstokiig

Sladden:
    Vi tänkte skicka ut dem så fort de är klara, så i mitten av mars är de nog utskickade så att folk vet om bröllopet innan de lägger sin semester i april.

Svar på tråden Augusti-2005?