• Jennan

Augusti-2005?

Såg att det är många som ska gifta sig augusti-05 men alla trådar e typ stängda... Vet inte om det e någon mening att starta en ny men hade vart kul att höra lite idéer och om hur ni planerar era bröllop....
    Även var ni ska vara m.m..

Kram på er!

• Svar på tråden Augusti-2005?
  • betsy05

Marstrand 20e Augusti var det här också! Så att nån annan också ska det. Var? Hur?

• TidigtUte

Jennan: Har inte varit här inne på ett tag. Japp Björlanda blir det. Lokalen ligger ut mot Björlanda Kile.
    /TidigtUte

• hipsterlillamy

Halloj!! Här är en till augustibrud.
    Vi gifter oss den 27:e här i Umeå.
    Kyrka,lokal,fotograf är bokade.
    Inbjudningarna ska vi skicka ut i mitten på April tror jag!!

• Jennan

050820: hur kommer det sig att det blev Marstrand för er? har ni någon speciellt connection dit?

betsy05: Ska vara på fästningen på Marstrand..=) Var ska ni vara? NU är det verkligen fullt med folk på marstrand den 20:e.. Kommer bli hur grymt som helst...=)

• linalus

Puffar upp, kul att få veta vart alla marstrandsbrudar skall ha sin bröllopsfest! Vi kanske ses!!

• betsy05

Vi ska ha Södra Stranverket 20e Augusti. har inte planerat NÅGONTING än!

Fixar ni andra Marstrandsbrudar hår/make/kläder på ön, eller hemma (i Gbg tex) o sen åker upp precis innan vigseln?

• Tingeling___

Vi gifter oss den 27 augusti -05. HUr långt har ni andra kommit i planeringarna???
    Har ni fixat klänning, hår osv. redan???

• LillaMisan

Vi gifter oss den 20:e augusti. Vi har kommit så långt att vi har bokat allt som behövs bokas.
    Jag har inte börjat kolla på klänningar, förutom på nätet. Tänkte att det är nog dags snart, för jag är så velig.

• Tingeling___

Lilla Misan....

Vad har du bokat då?? È rädd att jag ligger långt efter...

Känns inte som om jag kommit så långt + att det faktiskt e ett tag kvar så man behöver inte bli allt för nervös eller?????

• Bröllopstokiig

Jennan: Mina föräldrar är från Marstrand så det är liksom "hemma" för mig. Jag är döpt och konfirmerad i Marstrands kyrka.

betsy05: Vilken tid ska ni vara i kyrkan?
    Ang. hår/makeup så hade jag tänkt fixa det på Marstrand för att slippa åka fram och tillbaka till sta'n men det gick inte så det är väl bara att tänka om... typiskt! Får väl kolla om det finns något bra ställe i Kungälv kanske (det är ju lite närmare i alla fall).

Svar på tråden Augusti-2005?