• Jennan

Augusti-2005?

Såg att det är många som ska gifta sig augusti-05 men alla trådar e typ stängda... Vet inte om det e någon mening att starta en ny men hade vart kul att höra lite idéer och om hur ni planerar era bröllop....
    Även var ni ska vara m.m..

Kram på er!

• Svar på tråden Augusti-2005?
  • TidigtUte

Jennan,

Vi kanske har hittat en lokal i Björlanda. Vi ska kolla på den på torsdag och vi hoppas att den ska vara bra. Jättesvårt och hitta någon, alla är redan bokade.

Go jul!

• En Eriksson?

Vi ska gifta oss den 27:e augusti i Lindome K:a. Festen ska vi ha i Ordenshuset i Göteborg. Ska bli så KUL!

• En Eriksson?

Måste fråga! När har ni tänkt skicka ut era inbjudningar?

• Jennan

Tidigt ute: Björlanda säger du? Hittat nåt?

• Millemo

Vi ska gifta oss 27 aug i Kungälvs Kyrka och ha festen inne i Göteborg på "Bryggan under bron" - men jag tycker nästan det känns för långt kvar för att planera´.. har nog inte riktigt fattat att det bara är ca ett halvår kvar....

• 050820

Hej tjejer!

Vi ska också gifta på Marstrand den 20 augusti. Har ni någon relation till ön eller har ni valt att vara där för att det är så fint?

mvh, 050820

• Dallandra

Hej! Jag ska gifta mig den 6:e augusti :)

Ska gifta mig i ett litet samhälle strax utanför Kungälv. Kul att det finns några till här från samma trakt :)

Vi har bokat kyrka och lokal och ska börja göra inbjudningarna snart. Vi tänkte skicka dem i slutet på februari.

• Jennan

En Eriksson: V skickar nog våra i april-maj tror jag... hur tänker ni andra göra?

050820: Fler på marstrand.. vad skoj..=)Var ska ni vara? Min pojkvän är delvis uppvuxen på ön för hans farmor och farfar har bott där hela livet och jag är bohuslänning så havet och öarna är ju mitt allt..=)

Dallandra: Ett litet samhälle utanför kungälv... var då? Typ Kärna eller nåt?

• 050820

Jennan: Vi ska vara i MSS klubblokaler på Strandverket. Ska kolla på lokalen i helgen.

En Eriksson? : Först tänkte vi skicka ut inbjudningarna i maj men eftersom det är lite knöligt med boende på Marstrand får det nog bli tidigare. Dock inte före den 7 februari för då ska jag gå på kortpysselkurs på Format.

Svar på tråden Augusti-2005?