hej tjejer!
har känt mig lite frånvarande här! det är mycket nu med skola o flytt! flytten är ju klar, men man måste ju hitta en plats för alla nya saker som kommit till mig! inte det lättaste, det var ju redan fullt i alla skåp!
skolan är nästan klar, idag är min opponering, o imorgon ska jag opponera på en annan. sedan är det massor av andra uppgifter som man legat lågt med till förmån för uppsatsen som måste göras nu.... pust o stön. men det är roligt o jag är så glad varje dag jag vaknar brevid min älskling!
ska även ta tag i min viktnedgång. den har legat nere i typ tre veckor o jag har gått upp tre kilo!!! upptäckte detta imorse till min fasa, trodde bara det handlade om typ 1 kilo. så nu är det duktigt som gäller igen! räkna poäng o inte äta godis. har med mig en sallad till skolan idag o känner mig skitbra!
jag har maila viktoria o kollat om håruppsättning, de har visst höjt priset, men det är ändå inte så dyrt tycker jag. de hade ingen almanacka som sträckte sig till nästa år så jag skulle höra av mig igen i höst. hoppas ingen hinner sno min tid!!!! (dvs göra en "decorist"
)
annars händer inte så mycket på bröllopsfronten. har skissat lite på en framsida till inbjudan o alla andra trycksaker, men inget är bestämt. oroar mig även över vår festlokal, nu när de har bytt personal där o allt! minns inte om jag sa till er när vi sågs hur det var med tiden, men vi får bara ha lokalen till elva-halv tolv! det är för lite tycker jag o min pappa som kände de som jobbade där förut sa att det inte var något problem, han skulle fixa att vi fick vara där längre. nu vet jag inte om det går! är skitnervös o väntar spänt på att han ska hinna prata med dem! kanske hinner han det denna vecka. annars vet jag inte vad vi gör. känns jobbigt o börja leta efter något nytt. vad tycker ni?
nej nu är det dags att få bli opponerad på! ha det gott!!
kram kram