• Fru Calice

Träff i maj?

Hej alla glada bröllopsfantaster i Linköpingsområdet!

På olika trådar har det börjat surrats om en träff i maj. Detta kan vara svårupptäckt, så nu bildas en egen tråd just för denna träff!

Jag kan själv inte ta åt mig äran, det är marfa som har kommit med det briljanta förslaget! Men eftersom jag tyckte att det verkade hur roligt som helst att få sitta och prata bröllop med människor som vill prata bröllop tillbaka, o inte bara plåga omgivningen, så fixar jag nu denna tråd.

marfa har föreslagit den 22e eller den 29e maj. Decorist kunde inte den 29e utan röstade på den 22e såg jag. Den 22e funkar antagligen för mig med, så nu undrar vi, vad tycker ni andra?

• Svar på tråden Träff i maj?
  • marfa

Hej!
    Jag har ingen aning om hur länge det kan ta att smaka på tårtor. Beror ju lite på hur många det är och hur mycket folk det är. Beror ju oxå på hur de har lagt upp det. Ska man sitta och smaka och prata om varje tårta eller är det "ståplats" med typ en sked tårta? Vet du nå´t mer Calice?
    Antingen får vi säga en tid eller om tex jag lämnar mitt mobil nummer så får den som bara vill hänga med och fika ringa och fråga vart vi är när dom vill komma.

Oj vad jag babblar på.

Eller så bestämmer vi att det tar 1 timme och prova tårtor och därefter fika.

Någon som kanske har bättre förslag än mina luddiga ;)

Ska iallafall bli skoj att ses.

MArfa

• catka

Delphi:
    Jag undrade VAR vi skulle fika inte OM vi skulle fika.

• catka

Delphi:
    Jag undrade VAR vi skulle fika. Inte OM vi skulle fika.

• Fru Calice

kanske låter bra. att bestämma att vi träffar dem som inte ska äta tårta en timma senare (alltså 14) på café och tehuset (berget).

• Decorist

Hej allihopa!

Vad är det som gäller den 22:e? Kan någon uppdatera var hur och när? =)

Ha det bra allihopa!
    Själv är man dunderförkyld och febrig...!

• marfa

Hej på Er!

Jag tror att det är detta som är bestämt:
    1300 utanför Hans Ljung. Vi går i gemensam trupp till tårtorna.
    Cirka klockan 14 på Cafe Berget som nu mera heter Kaffe & Téhuset (hoppas att jag har fattat rätt).
    Och där kommer det pratas bröllop tills vi blir trötta.

Så här har jag fattat det. Någon som vill tilläga något?

Ser mycket fram mot att träffa er.

Kram
    Maria

• catka

Håller med Marfa.
    Så har jag också uppfattat upplägget.

• marfa

Hej!
    Vad bra catka. Då kör vi väll så helt enkelt.

Tänkte bara kolla om den här listan stämmer eller om det är någon mer som vill komma, vilket vorre mycket trevligt.
    Marfa
    Calice
    Decorist
    Catka
    Delphi

Kanske kan komma:
    Zetiina
    Monsckin

Tänlte att det kunde vara bra att kolla vilka vi är som kommer så vi inte väntar på någon som inte vill komma.

Ser verkligen fram emot att träffa er alla.
    Ha en trevlig vecka.
    Kram
    Marfa

Svar på tråden Träff i maj?