• Fru Calice

Träff i maj?

Hej alla glada bröllopsfantaster i Linköpingsområdet!

På olika trådar har det börjat surrats om en träff i maj. Detta kan vara svårupptäckt, så nu bildas en egen tråd just för denna träff!

Jag kan själv inte ta åt mig äran, det är marfa som har kommit med det briljanta förslaget! Men eftersom jag tyckte att det verkade hur roligt som helst att få sitta och prata bröllop med människor som vill prata bröllop tillbaka, o inte bara plåga omgivningen, så fixar jag nu denna tråd.

marfa har föreslagit den 22e eller den 29e maj. Decorist kunde inte den 29e utan röstade på den 22e såg jag. Den 22e funkar antagligen för mig med, så nu undrar vi, vad tycker ni andra?

• Svar på tråden Träff i maj?
  • catka

En lista över vilka 5 det är så man vet?

• marfa

Självklart ska ni få det.

Marfa, Calice, Decoriste, Catka och Zetiina.

Några fler som skrivit att de vill komma som jag glömt?

Vore kul om vi blev fler. ;)

Hälsningar
    Marfa

• Fru Calice

hej hej

ser att vi blivit ett litet gäng iaf! jätteroligt!

men än finns det tid för fler att haka på! enda kravet är väl egentligen att man är i linköping den 22e maj, annars är träffen öppen för alla som vill prata bröllop!

• Tulle

Hej på er!!
    Skulle gärna hakat på... men jag gifter mig just den dagen. Det kanske blir lite tight att hinna! )

Men ha det så kul!!
    kram Tulle

• catka

Hinner du inte klämma in det mellan frissan och fotografen?

• marfa

Hej Tulle!
    Vad kul för dig att det är din stora dag. Trist för oss bara som inte får ha dig med på våran träff.

Lycka till på dagen D.

Vart ska ni gifta er?

• monsckin

Hej!
    Jag skulle också gärna vara med på träffen den 22/5 och att börja med provsmakning på Tårtverkstan låter ju himla kul!

Jag måste gardera mig lite ändå för vi har beräknad förlossningsdag 6/5 och jag vet inte hur pass "ledig" jag kommer att vara efter det. Men om det funkar så vill jag hänga på!

• Fru Calice

Tulle
    du måste berätta hur allt gick sen! vill veta allt från stel tidsplanering till rörande tal! hoppas dagen blir precis som du drömt om!

monsckin
    så roligt med en lite bebis! är det nummer 1? hoppas du kan följa med den 22e! har bebisen tittat ut kan den ju följa med och bli ooh´ad och aaaah´ad över!

• marfa

Hej på er!

Man får verkligen grattulera till den kommande lilla bebisen. Vi får hoppas att han/hon inte har så brottom ut i världen så att du kan hänga med.
    Jättekul att vi blir några stycken.

Kram
    Marfa

• catka

När var det tårtsmakning? Är det hela dagen?

Svar på tråden Träff i maj?