• Fru Calice

Träff i maj?

Hej alla glada bröllopsfantaster i Linköpingsområdet!

På olika trådar har det börjat surrats om en träff i maj. Detta kan vara svårupptäckt, så nu bildas en egen tråd just för denna träff!

Jag kan själv inte ta åt mig äran, det är marfa som har kommit med det briljanta förslaget! Men eftersom jag tyckte att det verkade hur roligt som helst att få sitta och prata bröllop med människor som vill prata bröllop tillbaka, o inte bara plåga omgivningen, så fixar jag nu denna tråd.

marfa har föreslagit den 22e eller den 29e maj. Decorist kunde inte den 29e utan röstade på den 22e såg jag. Den 22e funkar antagligen för mig med, så nu undrar vi, vad tycker ni andra?

• Svar på tråden Träff i maj?
  • catka

Jag drömde om vår träff i natt! Det var massa tårtor, men vi hann inte smaka så mycket för vi pratade bara massa bröllop

Det kanske kan vara bra att veta om några bara tänker dyka upp på fika efteråt så att vi inte väntar på den/de utanför Hans Ljung.

Jag själv har tänkt att dyka upp utanför Hans Ljung kl 1300.

• marfa

*hihi*
    Det kanske är en sann dröm! Det kommer säkert bli en massa babbel om bröllop. :)

Jag kommer också till tårtorna, alltså HL klockan 1300

Marfa

• Decorist

Jag kommer till kl ett utan Hans Ljung också! Har redan bestämt tårta och så men man kan ju alltid provsmaka! =)

• Zetiina

Tja brudar!
    Jag räknar inte med att kunna komma, tyvärr. Vi har redan fullt upp inför bröllopet den 29:e! Men om jag kommer så ska jag se till att vara i tid till Hans Ljung. Så att ni hursomhelst inte behöver vänta på mig. Och om jag inte kommer så hoppas jag ni får görtrevligt ändå!

• Fru Calice

hej hopp på er tjejer!

Jag räknar givetvis med att dyka upp till 13 utanför hj. ser fram emot denna dag något otroligt. tänker ta med papper o penna om ni säger något klokt!!!

vi ses om några dagar!
    kram kram

/calice

• marfa

Hej!
    Jag ser oxå fram emot att träffa er.
    Grattis Calice till att din m2b har fått jobb, måste kännas jätteskönt.

Då vet vi ju i alla fall att vi är 4 st.

Marfa

• delphi

Hej hej...

kommer just från hem från vackra Dalarna känner mig alldeles bröllopig. Måste erkänna att jag ett tag här i våras kände mig väldigt långt borta från tårtprovning och bröllopssnack. Men nu har min M2B sett kyrkan vi har bokat den festlokalen och catering firman samt att vi berättat för alla att det nu är klart och bestämt.

Idag är det exakt 13månader kvar nedräkningen kan börja..

Vi ses på lördag klockan 13:00

/ Linda:D

• delphi

Hej på er!

En fråga innan lördag, kostar tårtprovningen något?

Hoppas att någon är uppe här innan lördag..det blit väl av?!

:D Ses ...

• marfa

Hej!
    Är nu nere i Linköping och ser fram emot imorgon då vi ska träffas.
    Vet faktiskt inte om det kostar något med tårtprovningen. Det är Calice som har koll på den, så om hon är inne något mer innan imorgon hoppas jag att hon kan svara.
    Har idag varit i Vadstena och kollat på lokal som faktiskt var den bästa vi tittat på. Hoppas nu bara inte att det blir allt för dyrt.

Ha det bra så syns vi imorgon.

Marfa

• Fru Calice

hej på er!
    nej jag har faktiskt uppfatttat det som att det är gratis. dels genom en affisch jag sett inför detta o dels när jag pratade med tårtdamen ifråga. jag hoppas det är det som gäller!
    nu är det mindre än ett dygn kvar!

Svar på tråden Träff i maj?