• Fru Calice

Träff i maj?

Hej alla glada bröllopsfantaster i Linköpingsområdet!

På olika trådar har det börjat surrats om en träff i maj. Detta kan vara svårupptäckt, så nu bildas en egen tråd just för denna träff!

Jag kan själv inte ta åt mig äran, det är marfa som har kommit med det briljanta förslaget! Men eftersom jag tyckte att det verkade hur roligt som helst att få sitta och prata bröllop med människor som vill prata bröllop tillbaka, o inte bara plåga omgivningen, så fixar jag nu denna tråd.

marfa har föreslagit den 22e eller den 29e maj. Decorist kunde inte den 29e utan röstade på den 22e såg jag. Den 22e funkar antagligen för mig med, så nu undrar vi, vad tycker ni andra?

• Svar på tråden Träff i maj?
  • Fru Calice

ska vi bestämma redan nu då att vi helt enkelt ses kl 12? kanske är fler som ska mumsa tårta så att ses precis utanför kan vara dumt kanske. är det bättre att bestämma att vi ses vid sidan av typ utanför fotograf hans ljung som ligger tre meter ifrån eller kanske vid trädgårdsföreningens ingång (på sidan som är mot drottninggatan) o ligger några meter bort åt andra hållet.
    eller vad tycker ni?
    det ska bli så kul!!

• marfa

Hej!
    Eller vad sägs om klockan 13? Då hinner man äta lunch först och så har kanske en del som vill prova tårta gjort det så att det är lite lugnare. Eller vad säger ni? 12 funkar ju oxå.

Marfa

• catka

1300 utanför Hans Ljung röstar jag för.

• Fru Calice

det blir jättebra! då ses vi om en månad!

• delphi

Låter bra med 13 o sedan fika!
    Allt ser ut att klaffa här med..
    Hör av mig om jag inte dyker upp till tårtmumsandet!!

Trevlig helg!

• catka

Har vi bestämt var vi skulle fika sen då? Vi hade massa (?) förslag uppe men minns om vi bestämde något (och för lat för att scrolla upp och leta bland inläggen )

• delphi

Joo..det var så jag uppfattade saken när jag läste..
    är jag ute och cyklar..??

Hursomhelst om om poängen var att träffas prata och nojja av oss är det väl rimligt med en fika. Eller?!

Hej så länge alla Linköpingsbrudar :D

• delphi

Det var väl du Catka som pratade om fika tror att folk godtagit detta då de inte protesterat. :D

Nu måste jag sluta studieflykta..

• Zetiina

Tror det var Kaffe & Téhuset som det röstades mest för att fika på.

Jag vet nog inte förrän dagarna innan om jag hinner komma eller inte. Skulle gissa att vi har en hel del att stå i just då, med bara en vecka kvar till bröllopet...

Men det vore kul!

• Fru Calice

jag har oxå fattat att fikat blir efteråt på kaffe- och téhuset. finns det dem som planerar att bara komma till fikat o inte tårtan är det kanske bra om vi säger en tid och en plats till dem oxå. hur lång tid tror ni att det tar att smaka tårtor?

Svar på tråden Träff i maj?