• f.d. Julibrud

"Nya vänner i Uppsala" - träffen

Hej!

Jag undrar bara hur det gick med träffen i Uppsala i kväll? Blev den av? Gick det bra? Själv stannade jag hemma, tog inte mod till mig... Men jag hoppas att ni hade en rolig stund tillsammans! :)

• Svar på tråden "Nya vänner i Uppsala" - träffen
  • Gift Anna

Hej!

Är inne och "tjuvkikar" lite på er tråd, vi har en likande tråd för alla som vill träffa nya vänner i Göteborg. Hittills har vi haft en träff, då vi fikade på cafe´, då var vi 3 stycken.
    Nu verkar det som vi blir ännu fler ,vilket är jättekul.
    Det är ett bra sätt att lära känna nya människor,frånsett de "vanliga" BT-träffarna.
    Ha det så jättetrevligt på er nästa träff! :D

• pippi Långstrump

Hej!
    Jag skulle tycka att det var jättekul att få hänga med på en fika eller så...
    När är nästa träff?
    Hur många är ni som brukar träffas?
    Men man blir ju förstås lite nervös...

• Fenomena

pippi
    Hej! Självklart är du välkommen på våra träffar! Totalt har det varit med ett tiotal tjejer, men de två
    senaste gångerna tror jag att vi har varit sex-sju stycken. Alltid lika trevligt. :)

Nästa träff är planerad till den 28/1, klockan 19.00. Vi brukar träffas vid bänkarna utanför Duka på Stora Torget.

Gift Anna
    Låter som ni har något liknande på gång. Kul! Våra träffar har varit lyckade och vi har pratat om att börja umgås i andra former också. Lycka till!

Fenomena

• pippi Långstrump

Tack Fenomena!
    Jag ska försöka komma den 28/1.
    Låter jättetrevligt!

• AnnaZ

Kunde tyvärr inte komma denna gång, förhoppningsvis nästa! Fenomena, hur har det gått med klänningstittandet?
    *nyfiken*

• Fenomena

pippi
    Vad kul! Välkommen.

AnnaZ
    Jo, det har gått bra. Jag har slagit till på den klänningen jag skrev om och ska hämta den imorgon. :) Känns bra att vara ute i god tid. Har inga bilder på den än.
    Det enda frågetecknet är att den är lite liten... Men tom jag som motionsvägrare borde kunna göra nåt åt det på nio månader. 8) Hoppas vi ses nästa gång!

Fenomena

• goda fen

Jag var oxå jätte nervös, men pippi långstrump är väl modig :)
    man pratar lätt bort 4 timmar så oroa dig inte!
    :)

• Helenawol

Hej!
    Jag ar ganska nyinflyttad till Uppsala och ska gifta mig pa midsommarafton i ar. Har ni brollopsplaneringsmoten?? Det later kul i sa fall, far man folja med? Jag kanner inte sa manga i Uppsala an.

• Fenomena

Helenawol
    Självklart är du välkommen! Det är ju därför träffas, för att lära känna fler Uppsala-bor. :)

Så glöm inte den 28:e!

Fenomena

• Helenawol

Hej!

Tack, vad gulligt! Jag ska forsoka komma den 28 jan, utanfor Duka.

Vi ses
    Helena

• Ananas

Kul att fler hittar hit!

Vi ses den 28:e.

• Kavat

Ska bli kul att träffas i morgon! Har varit mycket med sambons 30-års fest varför jag inte varit så aktiv på sistone.

• Gift Anna

Fenomena och alla andra,

Vi har som sagt haft numera 2 stycken "nya vänner"-träffar i Göteborg,som var enligt mitt tycke hur mysiga som helst!

Första träffen var vi 3 stycken, och nu andra var vi säkert 10 stycken totalt.Vi pratar redan"löst"om nästa träff.

• Andra95

Jag bor också i Uppsala, men jag missade den här tråden och därmed missade jag träffarna...
    Kommer det att bli någon mer gång? Får jag också komma då?

• 28:e augusti

Även jag har samma fråga.
    Har inte varit här inne så länge och därför missat träffarna.
    Vore kul att träffa er andra.

• Ananas

Nästa gång vi träffas är den 16/2 kl 19. Vid bänkarna på Stora Torget utanför Duka.

Kram,
    Ananas

Svar på tråden "Nya vänner i Uppsala" - träffen