• f.d. Julibrud

"Nya vänner i Uppsala" - träffen

Hej!

Jag undrar bara hur det gick med träffen i Uppsala i kväll? Blev den av? Gick det bra? Själv stannade jag hemma, tog inte mod till mig... Men jag hoppas att ni hade en rolig stund tillsammans! :)

• Svar på tråden "Nya vänner i Uppsala" - träffen
  • linis

Då kanske man är lite gammal om man är 29??
    Jag är nämligen nyinflyttad och skulle gärna vilja träffa lite nya vänner i Uppsala...
    Har vi inga så "gamla" som vill träffas?

• Signatur

Jag var äldst första gången. Jag är 26. Duger den åldern

• linis

Helt ok!
    När blir nästa träff?

• Lummer

Javisst var det roligt Ananas och Fenomena, och det gick ju faktiskt att prata om annat än bröllop också!

Ananas - veckan mellan första och andra advent är ju redan nästa vecka, är det då du menar, alltså 3/12? Jag kan iaf då, så det fungerar alldeles utmärkt.

linis - jag är 26, men det kanske är för ungt det också? ;)

• Lummer

Oj, sorry. Jag skrev mitt inlägg innan jag läst Signaturs och linis sista inlägg. Både 26 och 29 är mycket bra åldrar tycker jag! :)

• Ananas

Hoppsan då. Hade väl egentligen tänkt den 10/12. Jag kan tyvärr inte den 3/12. Blev inringd idag för att jobba då. Fast får jag fast jobb innan dess så kanske det går ändå! ;)
    Så för egen egoistisk räkning tycker jag bättre om den 10/12, men det finns ju fler dagar i nästa vecka också. kan inte fredag den 5/12 bara.

• linis

Ska ni gifta er allihopa?
    Jag är sambo och så, men gifta mig? det får nog vänta ett tag!

Lummer-Jag tyckte att 20 år kanske var lite "ungt". Det var inte illa menat...

• Lummer

Tyvärr har jag fullt upp i min kör den veckan (mellan 2:a och 3:e advent = v.50) så då är det helt kört för mig.

Men så är det väl för många nu veckorna före jul.

Enda dagen jag kan nästa vecka är torsdag 4 dec. Hur passar det?

• Lummer

Linis, det är helt ok. Jag tog absolut inte illa upp. :)

• Gift Snoffsan

Linis...jag är 30 år så torde jag vara byäldsten då! Även jag inflyttad utifrån...
    :)

Svar på tråden "Nya vänner i Uppsala" - träffen