"Nya vänner i Uppsala" - träffen
Hej!
Jag undrar bara hur det gick med träffen i Uppsala i kväll? Blev den av? Gick det bra? Själv stannade jag hemma, tog inte mod till mig... Men jag hoppas att ni hade en rolig stund tillsammans! :)
Hej!
Jag undrar bara hur det gick med träffen i Uppsala i kväll? Blev den av? Gick det bra? Själv stannade jag hemma, tog inte mod till mig... Men jag hoppas att ni hade en rolig stund tillsammans! :)
Då kanske man är lite gammal om man är 29??
Jag är nämligen nyinflyttad och skulle gärna vilja träffa lite nya vänner i Uppsala...
Har vi inga så "gamla" som vill träffas?
Jag var äldst första gången. Jag är 26. Duger den åldern
Helt ok!
När blir nästa träff?
Javisst var det roligt Ananas och Fenomena, och det gick ju faktiskt att prata om annat än bröllop också!
Ananas - veckan mellan första och andra advent är ju redan nästa vecka, är det då du menar, alltså 3/12? Jag kan iaf då, så det fungerar alldeles utmärkt.
linis - jag är 26, men det kanske är för ungt det också? ;)
Oj, sorry. Jag skrev mitt inlägg innan jag läst Signaturs och linis sista inlägg. Både 26 och 29 är mycket bra åldrar tycker jag! :)
Hoppsan då. Hade väl egentligen tänkt den 10/12. Jag kan tyvärr inte den 3/12. Blev inringd idag för att jobba då. Fast får jag fast jobb innan dess så kanske det går ändå! ;)
Så för egen egoistisk räkning tycker jag bättre om den 10/12, men det finns ju fler dagar i nästa vecka också. kan inte fredag den 5/12 bara.
Ska ni gifta er allihopa?
Jag är sambo och så, men gifta mig? det får nog vänta ett tag!
Lummer-Jag tyckte att 20 år kanske var lite "ungt". Det var inte illa menat...
Tyvärr har jag fullt upp i min kör den veckan (mellan 2:a och 3:e advent = v.50) så då är det helt kört för mig.
Men så är det väl för många nu veckorna före jul.
Enda dagen jag kan nästa vecka är torsdag 4 dec. Hur passar det?
Linis, det är helt ok. Jag tog absolut inte illa upp. :)
Linis...jag är 30 år så torde jag vara byäldsten då! Även jag inflyttad utifrån...
:)