• f.d. Julibrud

"Nya vänner i Uppsala" - träffen

Hej!

Jag undrar bara hur det gick med träffen i Uppsala i kväll? Blev den av? Gick det bra? Själv stannade jag hemma, tog inte mod till mig... Men jag hoppas att ni hade en rolig stund tillsammans! :)

• Svar på tråden "Nya vänner i Uppsala" - träffen
  • Ananas

Jag är fortfarande på. Ska följa med en kollega ut på fält på eftermiddagen för att se hur det är att jobba som konsulent men jag ska nog vara hemma igen till kl 19.
    Vi ses vid Duka!

• Fenomena

Jag är också på. Det som gäller är alltså torsdag 4/12, kl. 19.00 utanför Duka?
    Kul att det börjar arta sig! Vore ju kul om vi var ett litet gäng här i stan som kan hitta på saker ibland. :)

Fenomena

• Ananas

Flyttar upp den här så fler kan se!

Vi ses på torsdag! (Hoppas jag hinner hem till 19) Fenomena eller Lummer, kan vi höras av på något sätt så jag vet var ni är annars?
    Jag har adress btananas@hotmail.com om ni vill maila mig så vi kan fixa andra kontaktvägar.

• Lummer

Vi kan ju byta lite kontaktvägar imorgon på träffen. Vi skulle ju tex kunna skapa en grupp via msn eller Yahoo.

Ses imorrn! :)

Om någon mer vill komma så är det bara att dyka upp! Och fd Julibrud, du kommer väl nu va? ;)

• Ananas

Hej allihopa!

Det var kul att träffas hörrni, 7 stycken var inte illa!

För er som inte var där så bestämde vi oss för att fixa en lista. För att inte få en massa skumma mejl till dem som är med på listan tyckte vi att det var lämpligt att man är med på en träff först innan man blir tillagd. Detta för att vi ska veta att det finns en vettig person bakom mailadressen.

För er som var med på träffen idag (Eddie, Maggan, Lummer, Fenomena, Dindin och AnnaZ) ber jag maila till btananas@hotmail.com

För er andra får ni gärna maila också för att få mer info men vi kommer även i fortsättningen lägga ut träfftider här på tråden. Kom gärna med någon gång så kan du också vara med på listan.

Kramar i massor!

• Fenomena

Hela sju stycken, det var imponerande!

För att vara extra tydlig: vi som har träffats är ingen färdig klubb. Man behöver inte uppfylla nåt speciellt för att få vara med på mail-listan. Det är bara det att vi inte vill lämna ut alla adresser till nån ev "skummis". Så om ni är intresserade är det bara att fortsätta skriva här, och att dyka upp på nån av träffarna. Alla är fortfarande lika välkomna!

Visst var det så vi sa, tjejer?

Fenomena

• Ananas

Fenomena!

Tack för hjälpen med förtydligandet. Självklart är alla intresserade välkomna att hänga på träffarna! :)

• Signatur

Vad kul att ni blev så många. Själv satt jag på jobbet och möglade. Hör gärna av er här på BT också om det är dags för en ny träff.

• Fenomena

Ananas
    Så lite så! :) Du var ju redan tydlig, men det skadar ju inte att vara supertydlig...

Signatur
    Ser nu att du redan tittat in på tråden. Eftersom du redan varit på en av fika-gångerna så är det bara att skriva till Ananas, så är du med på listan! Dessutom kommer vi skriva här om det blir några fler träffar.

• Kavat

Hej!
    Ännu en nyinflyttad till Uppsala. Jag fick tips om den här tråden och blev efter att ha läst era inlägg mycket nyfiken. Jag är sambo, ej förlovad. Jag har ett arbete där jag inte träffar så många unga och hoppas att det här forumet kanske kan vara starten på ett trevligt umgänge i Uppsala.
    Jag har bokat in träffen 19 januari.

Svar på tråden "Nya vänner i Uppsala" - träffen