"Nya vänner i Uppsala" - träffen
Hej!
Jag undrar bara hur det gick med träffen i Uppsala i kväll? Blev den av? Gick det bra? Själv stannade jag hemma, tog inte mod till mig... Men jag hoppas att ni hade en rolig stund tillsammans! :)
Hej!
Jag undrar bara hur det gick med träffen i Uppsala i kväll? Blev den av? Gick det bra? Själv stannade jag hemma, tog inte mod till mig... Men jag hoppas att ni hade en rolig stund tillsammans! :)
Hmmm...man kanske ska hänga på...fast jag är en av dem som inte har några direkta planer på att gifta mig nu..
AnnaZ -- Jag har inte heller något bröllop att planera men jag vill gärna träffa nya vänner! :)
Alla är välkomna att följa med!!
Till för alla som vill träffa nya vänner.
Kram Eddie
Hoppas att ni får trevligt ikväll. Jag ska träffa min mamma så jag kan tyvärr inte komma.
Jag kan inte komma i kväll. Jag hoppas att ni får det trevligt tjejer.
Fenomena och Lummer! Det var jättekul att träffas trots att det var lite kallt.
Hoppas att fler kan komma nästa gång. Vi pratade om en tid om två veckor dvs mellan 1:a och 2:a advent. Eftersom det brukar ta så lång tid för oss att bestämma en dag föreslår jag därför redan nu onsdagen den veckan, kl 19 utanför Duka.
Därefter kan det kanske vara dags för dem som är intresserade på allvar att vi tar steget ut och fixar fram en e-post-lista så vi kan bestämma träffar lite smidigare eftersom inte alla är BT-omaner och kollar in här varje dag. ;)
Fenomena och Lummer! Det var jättekul att träffas trots att det var lite kallt.
Hoppas att fler kan komma nästa gång. Vi pratade om en tid om två veckor dvs mellan 1:a och 2:a advent. Eftersom det brukar ta så lång tid för oss att bestämma en dag föreslår jag därför redan nu onsdagen den veckan, kl 19 utanför Duka.
Därefter kan det kanske vara dags för dem som är intresserade på allvar att vi tar steget ut och fixar fram en e-post-lista så vi kan bestämma träffar lite smidigare eftersom inte alla är BT-omaner och kollar in här varje dag. ;)
Ojdå, det var inte meningen att skicka två gånger. Sorry!
Hej!
Läste om den där träffen i Uppsala.
Låter jättekul!
Jag bor i Uppsala, och skulle jättegärna vilja vara med på nästa träff.
Får man fråga hur gamla ni är som träffas?
Det verkar som om de som varit med hittills är 20-26 ungefär.