• f.d. Julibrud

"Nya vänner i Uppsala" - träffen

Hej!

Jag undrar bara hur det gick med träffen i Uppsala i kväll? Blev den av? Gick det bra? Själv stannade jag hemma, tog inte mod till mig... Men jag hoppas att ni hade en rolig stund tillsammans! :)

• Svar på tråden "Nya vänner i Uppsala" - träffen
  • linis

Gift Snoffsan!
    Var kommer du ifrån?
    Är du gift?

• Gift Snoffsan

Ja. Jag är redan gift sedan 27/9-03. Flyttade upp hit från Malmö -02 då det blev jobbigt att pendla och vara särbo. Man vill ju va med den man älskar dygnet runt!!! ;)

• linis

Det måste vara jobbigt att vara särbo!
    Skönt att bo tillsammans nu då förstår jag?

• f.d. Julibrud

Kul att ni fick det trevligt!! Jag kommer gärna med nästa gång, men tyvärr passar varken 3 eller 10 dec för mig. (Jobbar alltid måndagar och onsdagar). Lummers förslag 4 dec passar mig bra. Hur är det med ni andra som vill gå på träffen?

• Fenomena

Javisst var det trevligt! Tom utan bröllopssnack. :D
    De som har kommit på de två fikaträffarna är mellan 21-26 om jag minns rätt. De flesta är 25-26 år. Jag är 25 år och jag har inga problem med att umgås med 30-åringar. ;) Vissa av oss planerar bröllop snart och vissa gör det inte.
    Jag har inget viktigt inbokat v.49 och v.50, utom 9/12 då är det Bo Kaspers Orkester som gäller. Så bestäm ni andra!

Fenomena

• Gift Snoffsan

Jag kan troligen den 4/12 med viss reservation för annat möte som jag inte fått bekräftat än.

• linis

Jag skulle jättegärna vilja träffa er, men den 4:e dec blir svårt...
    Kan däremot torsdagen den 11 dec??
    Annars kanske det blir fler träffar?

• Ananas

Jag kan den 4:e, även den 11:e men vi kanske ska sikta på den 4:e först!

Linis: Jag är sambo och har inget bröllop inplanerat, är inte heller förlovad.

• Signatur

Kommer om jag hinner. Nu är det bara en månad kvar tills vi gifter oss och det är ett ton saker att göra. Bröllopet, kul, jobbet, strul på jobbet etc etc

Vilket datum är det eg som gäller? Båda?

• Lummer

Vi satsar väl på den 4:e först? Det verkar ju vara några som kan komma då iaf. Eller?

Svar på tråden "Nya vänner i Uppsala" - träffen