"Nya vänner i Uppsala" - träffen
Hej!
Jag undrar bara hur det gick med träffen i Uppsala i kväll? Blev den av? Gick det bra? Själv stannade jag hemma, tog inte mod till mig... Men jag hoppas att ni hade en rolig stund tillsammans! :)
Hej!
Jag undrar bara hur det gick med träffen i Uppsala i kväll? Blev den av? Gick det bra? Själv stannade jag hemma, tog inte mod till mig... Men jag hoppas att ni hade en rolig stund tillsammans! :)
Den här träffen den 19:e, är den bestämd i någon annan tråd härinne?
Ja det finns en tråd men den ligger tyvärr inte under Uppsala.
Det är klart att alla är välkomna vare sig man är gift, inte har några klara planer eller bor någon annanstans! Anser jag i alla fall och det hoppas jag att alla andra gör också!
Kram Eddie
Alla är jättevälkommna på träffen den 19/1 tråden heter uppsalabrudar, jag har även tippsat tjejer från gävle att komma om dom vill så jag hoppas vi blir många som kommer både gifta,planerare, och alla andra :) Kramizar Maggan
Hej allihopa!
Jag kan tänka mig att komma den 19/1, fast jag egentligen inte har kommit så långt med bröllopsplaneringen. Men jag kan också tänka mig en till "umgås i Uppsala"-fika, om det finns intresserade? Fd Julibrud, Ananas, Lummer?
Fenomena!
Jag är inte ens tillfrågad om bröllop av sambon så jag är nog mer en "fika-i-Uppsala"-typ just nu! ;) Iof är det alltid kul att höra andra prata för då kan man ju samla på sig idéer för framtiden.
Men är det fler som är intresserade av umgås i Uppsala-fika hänger jag självklart på! Nu är vi ju i alla fall två!
Kram,
Ananas
Jag är också med på fika, och helst en utan så mycket bröllopssnack ;) Blir så mycket av det ändå tycker jag.
Ska vi bestämma en tid ganska snart?
Vad säger ni om tisdag nästa vecka? Samma tid och plats som förra gången?
Jag skulle vilja vara med men måndag eller torsdag skulle passa bättre för mig?
Kram Eddie
Jag kan också mån och tors om det är så att det är bättre för er andra.
Tisdag fungerar inte heller bra för mig. Måndag skulle nog passa bättre.
Med samma tid och plats så menar ni Stora Torget (utanför Duka) kl. 19.00?