"Nya vänner i Uppsala" - träffen
Hej!
Jag undrar bara hur det gick med träffen i Uppsala i kväll? Blev den av? Gick det bra? Själv stannade jag hemma, tog inte mod till mig... Men jag hoppas att ni hade en rolig stund tillsammans! :)
Hej!
Jag undrar bara hur det gick med träffen i Uppsala i kväll? Blev den av? Gick det bra? Själv stannade jag hemma, tog inte mod till mig... Men jag hoppas att ni hade en rolig stund tillsammans! :)
Kavat
Då låter det som om du ska hänga med på våra fikaträffar. Kul! Det är inte bara bröllopsprat. :)
Vi har ev en träff på G nästa vecka, så vi skriver tid och plats här. Vi ses!
Fenomena
Det skulle vara jättekul med en träff nästa vecka, hoppas att det inte blir tisdag bara.
Jag är verkligen jättenyfiken på vilka ni är. Trodde det inte var möjligt att lära känna folk på det här sättet. När man gick i skolan fick man ju det sociala livet på köpet. Men vad gör man om de man arbetar med nästan uteslutande är 55+?
Jag träffas också gärna nästa vecka. Jag behöver tips om julklappar! Alla dagar fungerar bra förutom tisdag.
Kavat:
Jag känner igen mig i det du skriver. Visst kan äldre arbetskompisar vara trevliga, men man umgås ju inte privat med dem direkt!
Jag är visst inte så bra på det där med mail. Lyckas inte få iväg nåt.
Jag tycker att det låter som om onsdag skulle vara en bra dag för fika. Vad tycker ni tjejer?
//dindin
Dindin,
om du tar "reply all" eller liknande, funkar inte det?
Det verkar vara flest som kan på onsdag, så vi kan väl säga onsdag kl 19 vid bänken på Stora Torget precis utanför Dukas skyltfönster?
*smyger in*
hej, hej!
Blev välkomnad in i denna tråd eftersom jag ska börja plugga i Uppsala till våren (jippi). Jag känner inte en kotte där, så jag kanske kan börja med att bekanta mig med er? Är lite blyg av mig..
Själv är jag 27, bor i Sthlm med min man och två katter. Gifte mig på Gotland i somras och ja..är väl en helt vanlig tjej.
*tassar ut igen*
Det finns ingen "reply all" knapp på min dumma mail men jag tror att jag listat ut hur man gör. Det är kanske dax att jag skaffar en ny mail.
Vi syns på onsdag.
Hej MonaLisa!
Kul att du hittade hit! Häng gärna med på någon träff till våren om du har möjlighet.
Jag kommer förresten att vara i Göteborg hela helgen och inte titta in här så ofta. om ni ändrar dag så kollar jag det på söndag kväll.
Ha en riktigt mysig helg hörrni!
Onsdag passar även mig bra. Det ska bli väldigt spännande att träffa er, är redan nu lite nervös...