"Nya vänner i Uppsala" - träffen
Hej!
Jag undrar bara hur det gick med träffen i Uppsala i kväll? Blev den av? Gick det bra? Själv stannade jag hemma, tog inte mod till mig... Men jag hoppas att ni hade en rolig stund tillsammans! :)
Hej!
Jag undrar bara hur det gick med träffen i Uppsala i kväll? Blev den av? Gick det bra? Själv stannade jag hemma, tog inte mod till mig... Men jag hoppas att ni hade en rolig stund tillsammans! :)
Flyttar upp den här tråden så att fler intresserade kan se och kanske kunna följa med.
Imorgon kl 19 vid bänken utanför Duka på stora torget.
*flyttar upp*
Hoppas att alla som har uttryckt intresse dyker upp. Hittills har vi haft trevligt och hållit sams! ;)
Jag hoppas också att så många som möjligt kommer. Det ska bli kul och jättespännande att träffa er.
Hej! Jag har tidigare skrivit att jag gärna vill vara med på en träff. Men jag bor i Gävle och det blir lite väl drygt att åka till Uppsala för en träff när den ligger mitt i veckan. Finns det någon möjlighet att lägga en träff på en lördag? Jag vill också prata bröllop. :)
Nu är jag nervös!
En blindate med " brudarna"
:)
Jag kom precis hem från jobbet och hinner inte komma iväg till Stora Torget. Jag har mailat ut till er på listan också.
Jag hoppas att ni har det trevligt ikväll.
Ni "gamlingar" kan väl berätta för de nya om e-postlistan.
Jag kom iväg trots allt och det var skoj att se några nya ansikten.
Nästa gång vi träffas är den 10 januari kl 13. Platsen antar jag är samma ställe som tidigare gånger (eftersom vi inte sa något annat) dvs vid bänkarna utanför Duka på Stora Torget.
En riktigt God Jul och Gott Nytt År till er alla!
Flyttar upp!
Nästa träff är alltså på lördag den 10:e jan kl 13 vid bänkarna utanför Duka på stora torget. Vore trevligt om vi kunde äta lunch ihop då.
Vi ses!
Ni är bra på att planera in saker när jag inte kan. Men den här gången kommer vi vara på bröllopsresa. Jag hoppas att jg hinner träffa er lite mer när vi kommer hem.
Ha så trevligt!
Synd att du inte kan komma. Nästa gång kanske?
Ha det så skönt på bröllopsresan! :)