Vilket godis använder ni?
Hej!
jag har gjort små askar som även kommer att fungera som namnskyltar! Men den stora frågan är nu vilket godis jag ska fylla dom små askarna med. Vad har ni använt för godis? Förslag?
Hej!
jag har gjort små askar som även kommer att fungera som namnskyltar! Men den stora frågan är nu vilket godis jag ska fylla dom små askarna med. Vad har ni använt för godis? Förslag?
Vi kommer att ha fruktgodisar i genomskinligt papper. Vet att det är trist, men vill inte satsa så mycket på det. Funderade på att inte ha godis alls vilket är vanligast här men vi har små påsar i alla fall.
Vill passa på att tipsa om godiset vi hade i våra askar. Supermumsiga små chokladprickar i olika smaker och färger, köpte dem på Coop Extra i Enebyberg i deras egentillverkade chokladhörna.
Hittar ingen bra bild just nu, men det finns nog liknande på andra ställen!
Odense har små choklad prickar för bakning, konstig nog så hamnar de jämt i muslin här hemma.. ;)
Vad tror ni om de här små godingarna ? www.ica.se/Recept/cake-pops-713400/ Kan bli sjukt coolt om man har massa olika färger eller enligt temat (vi har vitt och silver) =)
Här har ni orginalet, tjejen som gjorde cakepops poppis.
I usa så är det kakmix och en burk frostning som används.
http://www.bakerella.com/category/pops-bites/cake-pops/
Oj vad kul idé! Det ska jag spara till framtida kalas!
Jag har gjort kakklubbor i flera år men jag använder massan man har till arraksbollar istället.
klart man kan! supergoda - mycket godare än de man gör med sockerkaka (gjorde sånna innan min kompis bjöd på de här...)!