Vilket godis använder ni?
Hej!
jag har gjort små askar som även kommer att fungera som namnskyltar! Men den stora frågan är nu vilket godis jag ska fylla dom små askarna med. Vad har ni använt för godis? Förslag?
Hej!
jag har gjort små askar som även kommer att fungera som namnskyltar! Men den stora frågan är nu vilket godis jag ska fylla dom små askarna med. Vad har ni använt för godis? Förslag?
Bra fråga! Jag tittade runt och ville ha ett papper som hade lite struktur i sig. Till sist föll jag för ett akvarell-papper som dom säljer på Clas Ohlsson. Tyvärr var dom större än vanliga A4, så jag fick skära till dom innan jag kunde skriva ut mallen på dom i skrivaren.
Själva skärandet tog bara några minuter, jag använde mig av en skärmaskin. Klippandet och vikandet av askarna däremot kräver lite tålamod... ;)
Tror inte du kommer SE nån skillnad då de är paketerade. Skulle du däremot öppna dem gissar jag att de är rätt kladdiga..
Dom var jätte fina såå söta Bra gjort !!!!!
Tack 2011bröllop! =)
Jätte fina askar!!! Hoppas det fungerar med chokladen för det passar ju helt perfekt, ser underbart ut! Hade blivit glad som gäst =).
Hejsan!
Vi har gjort det lite enkelt för oss, en chockladbutik hos oss gick i konkurs och sålde ut allt blandannat små söta guldfärgad brudkistor som vi skall lägga nu kommer jag inte på vad de kallas men jag brukar kalla dem snöbollar som man köpe i lösvikt hos karamellkungen samt violformade viol karameller! Super mumsigt!
Lycka till!