Vilket godis använder ni?
Hej!
jag har gjort små askar som även kommer att fungera som namnskyltar! Men den stora frågan är nu vilket godis jag ska fylla dom små askarna med. Vad har ni använt för godis? Förslag?
Hej!
jag har gjort små askar som även kommer att fungera som namnskyltar! Men den stora frågan är nu vilket godis jag ska fylla dom små askarna med. Vad har ni använt för godis? Förslag?
Vi ska köpa de små plopp man köper i påse, det står kärleksord på dem just nu! Puss och kärlek och sånt.
Hmm godis som inte smälter, tål att kluras på.. kan inte komma på något just nu.
Vill dock tipsa alla om en blogg http://brollopspyssel.blogg.se/ där det finns mallar till att vika egna aska, titta i menyn till höger så står där söta små askar och sen finns där en där det står lock, jätte fina askar som jag tänkt göra från början, men vet inte hur vi ska ha det längre.
Sen vill jag också säga till alla som tänker köpa plopps choklad med meddelande att kolla upp hur länge de ska säljas. Jag har för mig att det var någon som sa att de bara skulle finnas mars ut, har snackats om detta i ett annat inlägg. Jag var och handlade dem för några veckor sedan, dagen efter var de helt slut och nu finns bara "vanliga" plopp. De är väldigt söta så jag hoppas de finns kvar.
Göra eget godis det tror jag kan vara något för mig/oss! Snälla skulle man kunna få receptet??? Låterjättegott! Frågan är väl bara hur långt innan man kan göra de?
Jättesvårt med godis, har inget bra förslag att komma med. Fundera på jellybeans själv...
Göra eget godis det tror jag kan vara något för mig/oss! Snälla skulle man kunna få receptet??? Låterjättegott! Frågan är väl bara hur långt innan man kan göra de?
Jättesvårt med godis, har inget bra förslag att komma med. Fundera på jellybeans själv...
Var tar bilderna vägen på askarna ????? VI är ju nyfikna
Jag ska använda Mentos tänkte jag. Har dekorerat dem med livsmedelsfärg i penna och även testat att stämpla på dem med samma färger. Rätt kul pyssel och sablans lätt. :) Funkar på godis med hård yta, typ Mentos.