• Challan83

Vilket godis använder ni?

Hej!

jag har gjort små askar som även kommer att fungera som namnskyltar! Men den stora frågan är nu vilket godis jag ska fylla dom små askarna med. Vad har ni använt för godis? Förslag?

• Svar på tråden Vilket godis använder ni?
  • queenelin

Är det inte M&M som marknadsförde sig i USA med godiset som inte smälter i handen? M&Ms är suuuupergoda!

• queenelin

Funkar ju inte på den stackars nötallergiken dock...

• 2011bröllop

Kan du inte vara snäll o lägga in en bild på  askarna ????? 

• Challan83

Absolut, jag försöker komma ihåg att ta foto på dom ikväll så lovar jag att lägga ut imorgon! Flört

• awarwen

Vilka kuliga idéer alla har. Skrattande Just nu lutar det åt att hitta ngt favoritgodis (jag som bantar just nu - suck) som förhoppningsvis passar alla. Sen ska jag hitta ngt att lägga det i. Cool

• Challan83

Jag läste också om de specialbeställda M&M, men på en annan tråd skrev det att det kostar ca 2500 kr för 3 kg + frakt till Sverige. Känns lite saftigt för "bara" godis...

Inga andra smarta ideér?

• prinsessanogrodan

Kola inslagna i papper? Men det klibbar ju också om det är varmt....satans vad svårt...godis som inte smälter eller klibbar...

• awarwen
    prinsessanogrodan skrev 2011-04-06 10:24:57 följande:
    Kola inslagna i papper? Men det klibbar ju också om det är varmt....satans vad svårt...godis som inte smälter eller klibbar...
    haha... visst är det?!
    Jag tror banne mig att allt godis klibbar om det blir varmt. Får väl lägga knäckebröd i askarna... hahaha
Svar på tråden Vilket godis använder ni?