Vilket godis använder ni?
Hej!
jag har gjort små askar som även kommer att fungera som namnskyltar! Men den stora frågan är nu vilket godis jag ska fylla dom små askarna med. Vad har ni använt för godis? Förslag?
Hej!
jag har gjort små askar som även kommer att fungera som namnskyltar! Men den stora frågan är nu vilket godis jag ska fylla dom små askarna med. Vad har ni använt för godis? Förslag?
Är det inte M&M som marknadsförde sig i USA med godiset som inte smälter i handen? M&Ms är suuuupergoda!
Funkar ju inte på den stackars nötallergiken dock...
Kan du inte vara snäll o lägga in en bild på askarna ?????
Absolut, jag försöker komma ihåg att ta foto på dom ikväll så lovar jag att lägga ut imorgon!
M&Ms kan man också få personliga. Har hittat ett företag i USA som skriver det man vill på de små knapparna.
Nötallergikern kan väl få något annat i sin ask? http://www.mymms.com/utility.aspx?src=
Vilka kuliga idéer alla har. Just nu lutar det åt att hitta ngt favoritgodis (jag som bantar just nu - suck) som förhoppningsvis passar alla. Sen ska jag hitta ngt att lägga det i.
Jag läste också om de specialbeställda M&M, men på en annan tråd skrev det att det kostar ca 2500 kr för 3 kg + frakt till Sverige. Känns lite saftigt för "bara" godis...
Inga andra smarta ideér?
Kola inslagna i papper? Men det klibbar ju också om det är varmt....satans vad svårt...godis som inte smälter eller klibbar...
Jelly Belly Beans?
www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=1080473&tagval=party_table_candy&menuIdx=4