Vilket godis använder ni?
Hej!
jag har gjort små askar som även kommer att fungera som namnskyltar! Men den stora frågan är nu vilket godis jag ska fylla dom små askarna med. Vad har ni använt för godis? Förslag?
Hej!
jag har gjort små askar som även kommer att fungera som namnskyltar! Men den stora frågan är nu vilket godis jag ska fylla dom små askarna med. Vad har ni använt för godis? Förslag?
har oxå allergiker bland våra gäster. det finns att köpa på nätet små chokladhjärtan i olika fäger. men man behöver ju inte göra det så dyrt. det finns såna gelebönor kanske? det har man sett på reklam för presentpåsar i tyll på nätet. men vad som helst man gillar som inte smälter så lätt kanske. inte så kul att ge bort kletiga paket eller ihopklibbade godisar kanske. det är tanken som ska räknas :)
Ulfolinda, exakt! Jag är livrädd för att det ska vara en varm sommardag, så när folk öppnar så är godiset alldeles kletigt och äckligt...
Jag hade tänkt mej att köpa plopp på ica maxi, där finns det olika meddelande på som lycka o.s.v . Men vi gifter oss nu den 30 april så förhoppningsvis smälter de inte
Ja, jag såg Plopps söta små kärleksmeddelande, men tror att de kommer rinna bort i augusti när vi gifter oss! :( Men kul att det funkar för dig!
Det finns överallt, coop, ica osv. Det står Lycka, Kärlek, Puss osv på dom!
Jag funderar på att be mina föräldrar köpa med sig några påsar av Fazers Avec att ha i favorsaskarna. :)