• Framti­daFruS­andber­g
    Äldre 17 Jun 07:43
    35191 visningar
    302 svar
    302
    35191

    Vi som gifter oss 4/9 del 2

    Den gamla tråden stängdes igår såg ja så här startar jag upp en ny.

  • Svar på tråden Vi som gifter oss 4/9 del 2
  • Fenixx
    Äldre 9 Sep 09:55

    mica82>> åh tack ska du ha!


     


    vad skoj att ni fick upp alla att dansa! inte alla våra gjorde det, men var rejält röj med oss som gjorde. däremot satt alla och var helt lyriska över vårat medeltida band som även hade mycket komik och skådespel i det hela, sååå bra.

  • Ezna
    Äldre 9 Sep 11:02

    Det häftiga är ju att Amor träffade oss båda redan för ca 20 år sedan, men det tog ett tag innan vi fattade det! =)


    mica82 skrev 2010-09-09 09:30:07 följande:
    EznaHärligt att höra att det känns så annorlunda för dig denna gånge, då vet du att Amor träffade mitt i prick :)
  • sun moon
    Äldre 15 Sep 04:06

    Det är så härligt att vara fru  


    Vi kom hem från vår bröllopsresa i sönd och jag kastades direkt in i jobb på måndagen tyvärr så det känns inte som man riktigt har låtit allt sjunka in. Jobbar mycket denna veckan (5 nätter) + två möten så det är lite drygt.


    Vi har fått våra foton och de var helt fantastiska. Rekommenderar verkligen http://www.bemerholt.com/ helt otroligt duktig och trevligt sällskap i många timmar. 


    Hoppas att allt är bra med er alla

  • mica82
    Äldre 15 Sep 10:05

    sun moon,

    Hur var Italien då? Vi var oxå i Italien fast i Sorrento. Underbart men tråkigt väder vissa kvällar.

    Så ni har redan fått våra foton! va kul! va snabbt det gick! Vår fotograf tog så jäkla många foton och vår deal är att vi får alla foton som blev bra på dvd. Hon har ganska många bilder att gå igenom och retuchera så det lär drja ett tag till. men hon skickade en bild till mig i morse, den som jag har som pres. bild. :)

  • Fenixx
    Äldre 15 Sep 10:16

    vad skoj att fått bilder från fotografen! vi ska hämta våra i oktober, då hon är i göteborg så passar vi på att besöka min mans bror med familj då det är kalas.


    men är såå nyfiken på bilderna.


     


    men jättemånga vänner och arbetskamrater har sagt så fina ord om hur fina vi var och vilken tur vi hade med vädret.

  • sun moon
    Äldre 15 Sep 18:20
    mica82 skrev 2010-09-15 10:05:10 följande:
    sun moon,Hur var Italien då? Vi var oxå i Italien fast i Sorrento. Underbart men tråkigt väder vissa kvällar.Så ni har redan fått våra foton! va kul! va snabbt det gick! Vår fotograf tog så jäkla många foton och vår deal är att vi får alla foton som blev bra på dvd. Hon har ganska många bilder att gå igenom och retuchera så det lär drja ett tag till. men hon skickade en bild till mig i morse, den som jag har som pres. bild. :)
    två rejäla regn/åsk omgångar på eftermiddagen, men den ena gången var vi på hotellet, den andra fick vi vänta i en butik. Tur så gick ovädret fort över. 2 av 4 dagar var det strandväder, en dag var vi inne i Riminiby och vandrade runt och tittade och en annan åkte vi till San Marino. 

    Det var riktigt skönt att komma iväg och ha tid till att enbart ägna sig åt varandra. 

  • sun moon
    Äldre 15 Sep 18:35

    Nu har jag lagt ut två foton på oss i galleriet om ni vill se hur vi såg ut  

  • Fenixx
    Äldre 15 Sep 22:16
    sun moon skrev 2010-09-15 18:35:45 följande:
    Nu har jag lagt ut två foton på oss i galleriet om ni vill se hur vi såg ut  
    skoj att se, så härlig bild när ni står på vägen!
  • mica82
    Äldre 16 Sep 09:31

    va fina ni var Sun moon! Jättefina bilder! :) hur många bilder fick ni?
    Skönt att några riktiga stranddagar!

    jag har 2 st bilder i mitt gallri från bröllopet. Fotografen mailade över den ena igår :)

  • Fenixx
    Äldre 16 Sep 12:49
    mica82 skrev 2010-09-16 09:31:52 följande:
    va fina ni var Sun moon! Jättefina bilder! :) hur många bilder fick ni?Skönt att några riktiga stranddagar!jag har 2 st bilder i mitt gallri från bröllopet. Fotografen mailade över den ena igår :)
    så fin bild från fotografen, är så nyfiken på våra foton!
  • mica82
    Äldre 16 Sep 13:58

    Tack så mycket fenixx :) Förstår att du är jättenyfiken! De kommer vara hur fina som helst. hade ni fotografen hela dagen?

    Vi hade vår halva dagen, bröllopsfotografering, fotografering i kyrkan samt "minglet" efter kyrkan.

  • Fenixx
    Äldre 17 Sep 00:23

    ja vi hade också halvdag, tog på oss innan och under vigseln och sen tog hon på oss ihop med våra föräldrar.

Svar på tråden Vi som gifter oss 4/9 del 2