• Moi mokulat

Allt om secretbox

Ja jag fundera och fundera som många andra på att göra en secret box till min m2b.

Han vet nog inte ens att de finns något som heter det så därför extra kul.

I detta forumet skrivs allt om secretbox.
    Tips på bra fotografer till vad man ska ha på sig.

Jag behöver verkligen tips på snygga underkläder till fotograferingen.

Sen är min fråga jag är delvis nöjd med min kropp.
    Men hur mkt ska man visa?
    Vad tycker ni?

• Svar på tråden Allt om secretbox
  • Marialia

Nån som har erfarenhet av Pia Larsson i Malmö?

• Smilla82

Det var hos Pia Larsson jag gjorde min.... =)

• CiaLovesAndreas

Åh, nu har jag fått kontakt med en fotograf. Så nu blir det av! Blev genast nervös trots att vi ännu inte bestämt dag!

• wiicky

Nu har jag bokat tid med min fotograf och ska iväg den 5 maj. Hoppas bara att min solfjäder som jag ska ha hade jag tänkt hinner komma innan dess. Tror att den sitter fast i askkaoset någonstans..

• Marialia

Jasså? Blev du nöjd? Har du lust att berätta lite om hela upplevelsen? E ju inte så ofta, man klär av sig så inför folk man inte känner. O som dessutom säger till en vad man ska göra o fotar en :)

Smilla82 skrev 2010-04-20 20:49:48 följande:
    Det var hos Pia Larsson jag gjorde min.... =)
  • moule

Pia Larsson tog min sambos studentbilder för ett gäng år sen, riktigt trista.. Men hon kanske är mer konstnärlig när det gäller secret box, det får man ju i alla fall hoppas!

• Smilla82

@ Marialia: Läs bakåt i tråden så ser du mina svar. Jag blev väldigt nöjd med dem. Visst finns det säkert bilder som blir ännu mer kreativa än de jag tog men jag blev ändå väldigt nöjd med dem. Jag hade kanske hellre varit någon annanstans än i en fotostudio, kanske utomhus eller i något snyggt hotellrum etc. Men eftersom jag bestämde mig för att ta dem ganska så hastigt och tillfället med kampanjen dök upp så blev det så här.

Moule: Snart dags för dig! Oh vad spännande, bara en månad kvar nu.

• Malla och Mojje

Jag gjorde en tabbe. Bokade secret box och genomförde men hade naturligtvis utgått ifrån att i alla fall några bilder ingick i de 2 tusen jag betalade. det gjorde det inte. En bild kostar från 120 kr/st så nu blir det att hosta upp ytterligare stålar om det ska bli nån box! .... Ett litet tips - kolla exakt vad som ingår!

• moule

Smilla: Ja, nu närmar det sig på allvar, en månad imorgon! Börjar bli lite positivt pirrigt! =)

• Malla och Mojje

Malla och Mojje skrev 2010-04-21 09:10:45 följande:
    Jag gjorde en tabbe. Bokade secret box och genomförde men hade naturligtvis utgått ifrån att i alla fall några bilder ingick i de 2 tusen jag betalade. det gjorde det inte. En bild kostar från 120 kr/st så nu blir det att hosta upp ytterligare stålar om det ska bli nån box! .... Ett litet tips - kolla exakt vad som ingår!

Har nu fått reda på att bilderna kostar 2800 utöver de 2000 jag betalade för fotograferingen... Vilket kap... NOT!  

Suck vad gör jag - jag måste ju köpa bilderna nu när jag betalat och gjort mig besväret att fota, annars är ju de första 2000 helt bortkastade!

Ska aldrig mer vara så klantig!

Och jag som ändp börjar få lite ångest över att alla pengar bara rullar iväg!

• KlaraV89

Näää fy vad tråkigt Malla, av min fotograf så fick jag alla bilderna högupplösta på CD så allt ingick i priset.

• Moi mokulat

Idag ska jag köpa underkläder. Funderar mellan vitt eller svart. Vanlig bh med strumpeband strumphållare. Ska ni ha struphållare och strumpor på bröllopet? Jag gifter mig i augusti. kan bli varmt

• Millanita

Någon som vet en bra och Prisvettig fotograf i GBG området!!!

• Marialia

Nån som har erfarenhet av Lina Roos i Skurup? Eller kan tipsa om någon i södra skåne?

• wiicky

Idag var jag iväg på min fotografering och jag kan inte annat säga än att det var så roligt. Konstigt nog kändes det inte alls konstigt att stå i bara underkläderna framför en vitt främmande människa (dessutom ung man) i en minimal butikslokal med förtäckta fönster och bli fotad. Kändes nästan som om jag hade gjort det förut. Fotograferingen var sagt att bli mellan 30 och 60 minuter, men det blev 90 minuter allt som allt. Fick även tjuvkika på någon bild i kameran och det såg lovande ut. Återkommer förhoppningvis med någon bild sedan.

Kan säga att om någon funderar på det här i Karlstadtrakten kan jag varmt rekommendera Fotograf Martin www.fotografmartin.nu/

• Moi mokulat

wiicky skrev 2010-05-05 21:51:38 följande:
    Idag var jag iväg på min fotografering och jag kan inte annat säga än att det var så roligt. Konstigt nog kändes det inte alls konstigt att stå i bara underkläderna framför en vitt främmande människa (dessutom ung man) i en minimal butikslokal med förtäckta fönster och bli fotad. Kändes nästan som om jag hade gjort det förut. Fotograferingen var sagt att bli mellan 30 och 60 minuter, men det blev 90 minuter allt som allt. Fick även tjuvkika på någon bild i kameran och det såg lovande ut. Återkommer förhoppningvis med någon bild sedan. Kan säga att om någon funderar på det här i Karlstadtrakten kan jag varmt rekommendera Fotograf Martin www.fotografmartin.nu/

Måste få tjuvkika på några foton.

• Moi mokulat

De var hur bra som helst. Hoppas jag också blir nöjd.

• Millanita

wiicky skrev 2010-05-10 14:12:01 följande:
    Jag har nu i mitt starka bilder-galleri lagt upp tre av de provbilder jag fick. De är inte retuscherade än.

Vilka fina bilder du måste vara jättenöjd!

Själv är jag lite nervig, ska fotas nu på fredag av Camilla Sundberg...pirr pirr..
    Några tips på sminkning kanske?

Svar på tråden Allt om secretbox