• Moi mokulat

Allt om secretbox

Ja jag fundera och fundera som många andra på att göra en secret box till min m2b.

Han vet nog inte ens att de finns något som heter det så därför extra kul.

I detta forumet skrivs allt om secretbox.
    Tips på bra fotografer till vad man ska ha på sig.

Jag behöver verkligen tips på snygga underkläder till fotograferingen.

Sen är min fråga jag är delvis nöjd med min kropp.
    Men hur mkt ska man visa?
    Vad tycker ni?

• Svar på tråden Allt om secretbox
  • maj2010

En fråga till er som tagit secret box-bilder: hur får ni bilderna levererade? På passepartout i en box? Eller nån form av album? Hur många bilder?

• Smilla82

Nu har jag äntligen fått tagit mina bilder. Tog dem för 2 veckor sedan och i förra veckan fick jag se resultatet och göra urvalet. I priset ingick 8 bilder som sätts in i ett fint svart fotoalbum. Givetvis kunde man välja till extra bilder. Det var så himla svårt att välja faktiskt bland alla, typ 80 bilder, och det hade jag verkligen inte väntat mig. (jag hade väntat mig att alla skulle vara dåliga för jag brukar inte bli så bra på bild)

Fotograferingen gick mycket bättre än vad jag trodde fast en del poser kände jag var lite lite fåniga. Bilderna blev dock riktigt snygga. En av bilderna funderar jag t.o.m att göra en förstoring i svart-vitt på och göra en avlång canvas-tavla av. Jag har nog aldrig sett mig själv så snygg =)

Men precis som alltid, just när man har vant sig vid situationen att stå i bara underkläder och vet hur man vill posera så var fotosessionen slut!

• wiicky

Någon som vet någon bra fotograf i Värmland som tar sådana bilder?

• Maxiander
    wiicky skrev 2010-04-09 14:40:12 följande:
    Någon som vet någon bra fotograf i Värmland som tar sådana bilder?
    Vanliga fotografer tar ju ofta bilder även till detta. Många jag känner frågar samma fotograf som de har som bröllopsfotograf :)

www.maxiander.se/
  • wiicky

Nu har jag mailat en av de fotografer jag fått tag på och beställt tid för min fotografering... Jag är väldigt spänd. Jag funderar på att låta mina foton bli lite vintage: svartvita/sepia med röda läppar, pärlhalsband och solfjäder av fjärar. Är det någon som har någon mer bra idé till mitt tema?

• annab10

Vad fick du betala för det??

Smilla82 skrev 2010-04-09 14:14:01 följande:
    Nu har jag äntligen fått tagit mina bilder. Tog dem för 2 veckor sedan och i förra veckan fick jag se resultatet och göra urvalet. I priset ingick 8 bilder som sätts in i ett fint svart fotoalbum. Givetvis kunde man välja till extra bilder. Det var så himla svårt att välja faktiskt bland alla, typ 80 bilder, och det hade jag verkligen inte väntat mig. (jag hade väntat mig att alla skulle vara dåliga för jag brukar inte bli så bra på bild) Fotograferingen gick mycket bättre än vad jag trodde fast en del poser kände jag var lite lite fåniga. Bilderna blev dock riktigt snygga. En av bilderna funderar jag t.o.m att göra en förstoring i svart-vitt på och göra en avlång canvas-tavla av. Jag har nog aldrig sett mig själv så snygg =) Men precis som alltid, just när man har vant sig vid situationen att stå i bara underkläder och vet hur man vill posera så var fotosessionen slut!
  • Smilla82

Jag fick betala 1695 kr för detta. Dock tror jag att detta var en kampanj de hade för tillfället men att man i vanliga fall betalar ca 2000 kr. Då ingick det också sminkning av en proffesionell makeupartist. Jag blev verkligen väldigt nöjd med resultatet.

Min blivande man kommer verkligen inte förvänta sig detta och han kommer aldrig tro att jag gjort något sådant här. Det var verkligen häftigt. Men jag tror att han kommer bli mycket glad över presenten.

• fialotta82

Funderar också på att göra en secret box till min kille när vi gifter oss.

För er som gjort i eller i närheten av Göteborg så är jag mycket intresserad av vilka ni gick till. Vill gärna ta någon som jag vet att andra använt och varit nöjda med.

• Sanna2010

Hej!
    Kolla dom här! Dit tänkte jag gå

www.linaochlinda.com/53CDF08D-85B8-4C6F-963C-4F69E0120E5B.html

Stina100 skrev 2010-03-01 20:01:23 följande:
    Hej, är det någon som har bra tips på ngn fotograf i stockholm. har läst att birgitte och lindisima ska vara bra men de är lite dyra för mig. Läste att någon betalde ca 3000 kr inkl sminkning och det är ungefär i den prisklassen som jag har tänkt mig, skulle bli jätteglad för tips. tack
Svar på tråden Allt om secretbox