• Moi mokulat

Allt om secretbox

Ja jag fundera och fundera som många andra på att göra en secret box till min m2b.

Han vet nog inte ens att de finns något som heter det så därför extra kul.

I detta forumet skrivs allt om secretbox.
    Tips på bra fotografer till vad man ska ha på sig.

Jag behöver verkligen tips på snygga underkläder till fotograferingen.

Sen är min fråga jag är delvis nöjd med min kropp.
    Men hur mkt ska man visa?
    Vad tycker ni?

• Svar på tråden Allt om secretbox
  • smartie

Ja, back up är nog bra. Det är ju sådana bilder som kan göra fantastiska saker med självförtroendet... eller önska att man aldrig ätit en tårtbit i hela ens liv.

• smartie

Nu har jag i alla fall bestämt mig (även om hjärtat är i halsgropen ), det blir secret box som morgongåva. Såg att hon jag tänkt mig även jobbar i Halmstad, så det kanske är något för dig också ThereseR, som back up (det är väl inte jättelångt?)? Hon hade i alla fall en hel del bilder att inspireras av.
    www.karinfroom.se

• moule

Smartie: Det var Karin som fotograferade mig, en riktig toppentjej!

• smartie

Åh vad kul. Vad tyckte du då, var det nervöst? Kändes det bekvämt med henne och hjälpte hon till mycket med poser och sånt (eller ska man veta själv hur man ska vara)?
    Om du vill svara, du råkar inte vara med på hennes hemsida?

• JustMeAndMyLove

Det där med hur mycket man ska visa tycker jag beror på fotot. Hur det är upplagt, var fikus ligger.. Sen förstås beror det på fotografen och allra främst på dig och vad du vill göra för slags bilder!

Jag själv kommer inte visa bröst, men sen tror jag man har väldigt olika syn på vad som är sexigt (om man är ute efter att ge bort sexiga bilder) Har själv ideer å att kanske ha lite tuffare kort, med boxningshandskar, boxertrosor, hehe, för det är enligt min smak mycket sexigare än sidenlakan och spets ;)

Sen tycker jag det är otroligt snyggt med närbilder på tex svank, nacke, hals

• ConnyD

ett tips är att göra några bilder som anspelar på er blivande man och kanske hans hobbies. många väljer att fotograferas i kläder som tillhör honom eller med saker han använder i sin hobby. jag har fotat en tjej i underkläderna åkande skateboard på skateparken i malmö. tydligen hade hennes kille en lång karriär på skateboard. men det funkar med alla sporter och intressen egentligen.

• Sundance

Jag ska göra detta någon månad innan bröllopet. M2B vewt om det och han kommer få det i morgongåva men det är mer en grej för mig själv. han får något annat också. Jag har tänkt mig 4 olika stilar på bilderna (om det är ok med fotografen). Dels i underkläderna jag ska ha på bröllopsnatten, sedan några bilder i hans favoritskjorta, trosor och BH, sedan några i jeans och topless där jag håller för brösten och de vill jag ska tas lite snett bakifrån och till sist några bilder i vanliga bomulls-hipsters (som är hans favorit. Inga korsetter eller strumpeband om han får välja) och matchtröjan till hans favoritfotbollslag. har dock fortfarande problem med vart man ska va. Men jag vet att min fotograf har en ateljé så det blir kanske enklast att va där, även om stranden lockar. Hade nog blivit vackert...

• ConnyD

ataljebilder kan bli lite sterilt eftersom de oftast fotograferas mot en helt slät bakgrund utan rekvisita. nu finns det såklart fotografer som har rekvisita i mängd till sin studio men fråga fotografen. personligen tycker jag det ska vara lite i bakgrunden med så det inte blir helt slätt där. bara ett fönster med vackert ljus och en enkel stol kan funka.

• memyselfandi

vi behöver ngn bra fotograf och jag undrade i fall ngn fotats av Precious People eller johan lindvall i skåne..
    Precious People verkar vara två tjejer..det är ju lite skönare om man ska göra en secret box..eller kanske en kille kan få fram det bättre?? Ngn som har ett tips?

• ConnyD

kille eller tjej som fotograf kvittar nog rent tekniskt, det viktiga är att du väljer det alternativ som du känner dig mest bekväm med. det är mycket lättare att få till bra bilder om du är lite mer avslappnad.

Svar på tråden Allt om secretbox