• Moi mokulat

Allt om secretbox

Ja jag fundera och fundera som många andra på att göra en secret box till min m2b.

Han vet nog inte ens att de finns något som heter det så därför extra kul.

I detta forumet skrivs allt om secretbox.
    Tips på bra fotografer till vad man ska ha på sig.

Jag behöver verkligen tips på snygga underkläder till fotograferingen.

Sen är min fråga jag är delvis nöjd med min kropp.
    Men hur mkt ska man visa?
    Vad tycker ni?

• Svar på tråden Allt om secretbox
  • pingst2010

Malla och Mojje
    det var ju ett jättebra pris , vem är det du ska till ? Lät intressant....

• 2000 talet

Memyselfandi:
    Nyfiken.. Vad är det för typ av bilder du vill ha?
    Vad har du hört om Johan Lindvall? Jag tycker en del av hans bilder är fina och funderar på att ta/ge bort i förlovningsgåva. Men, jag vill ju inte bli lurad på något sätt...

• 2000 talet

Har ytterligare en fråga till dig MemyselfandI...
    Hoppas du inte tar illa upp, men ska du gifta dig? förlova dig? vad ska du ha bilderna till? På ditt status står det "nyfiken"

• Maxiander

Agent Provocateur har en riktigt snygg bröllopsinspiration!!!

www.maxiander.se/brollopsinpinspiration-stay-ups-stockings-korsetter-och-strumpband/

De har väldigt snygga underkläder rent generellt också!

Men sen är det ju en smaksak, vissa gillat spets, vissa genomskinligt, vissa glans, vissa mer tyg andra mindre tyg mm och vilken stil om det ska vara sött, sexigt, elegant, porrigt mm alla är vi ju olika!

Köp underkläder du själv känner dig fin i och sen kan du, om du vill överraska din blivande man, köpa ett par som du tror att han gillar extra mycket :)

www.maxiander.se/

• KlaraV89

Agent Provocateur- ruggigt snyggt men de gör inget åt oss med 70G i bh stl...så synd..

• Maxiander
    KlaraV89 skrev 2010-02-25 15:53:28 följande:
    Agent Provocateur- ruggigt snyggt men de gör inget åt oss med 70G i bh stl...så synd..
    70 G, då måste det vara ganska svårt överhuvudtaget att hitta underkläder?!
  • Chaniah

Jag är också lite inne på att göra en secret box till min M2B. Han hade nog blivit väldigt glatt överraskad! Han skulle aldrig tro att jag skulle våga göra något sådant. ;)

En jag känner är amatörfotograf och tar jättefina bilder. Hon kommer förmodligen att fota på vårt bröllop, tillsammans med min kompis sambo. Nu till mitt dilemma. Tjejen i fråga är lesbisk. Är det konstigt att fråga henne om att ta denna typ av bilder på mig? Jag vill inte fråga min kompis sambo (man) då det känns pinsamt. Men egentligen är kanske samma sak?

• JustMeAndMyLove

Jag skulle inte tro man tar det på fel sätt. Secret box är konst, inte porr :)
    Men viktigast är ju att du är bekväm med det! Om det inte känns konstigt för dig känns det nog inte konstigt för din kompis heller

Chaniah skrev 2010-02-25 16:21:35 följande:
    Jag är också lite inne på att göra en secret box till min M2B. Han hade nog blivit väldigt glatt överraskad! Han skulle aldrig tro att jag skulle våga göra något sådant. ;)En jag känner är amatörfotograf och tar jättefina bilder. Hon kommer förmodligen att fota på vårt bröllop, tillsammans med min kompis sambo. Nu till mitt dilemma. Tjejen i fråga är lesbisk. Är det konstigt att fråga henne om att ta denna typ av bilder på mig? Jag vill inte fråga min kompis sambo (man) då det känns pinsamt. Men egentligen är kanske samma sak?
  • Chaniah

Precis, det är ju inga nakenbilder... Jag ska ta och höra med henne vid tillfälle! :)

• GryHansson
    Chaniah skrev 2010-02-25 16:21:35 följande:
    Jag är också lite inne på att göra en secret box till min M2B. Han hade nog blivit väldigt glatt överraskad! Han skulle aldrig tro att jag skulle våga göra något sådant. ;)En jag känner är amatörfotograf och tar jättefina bilder. Hon kommer förmodligen att fota på vårt bröllop, tillsammans med min kompis sambo. Nu till mitt dilemma. Tjejen i fråga är lesbisk. Är det konstigt att fråga henne om att ta denna typ av bilder på mig? Jag vill inte fråga min kompis sambo (man) då det känns pinsamt. Men egentligen är kanske samma sak?
    Att fråga en lesbisk är väl inte konstigare än att fråga en man eller en heterosexuell?? Det är väl fota ni ska göra

Även om kompisen inte är "proffesionell" fotograf är det ju ändå en fotosession ni har... och lesbiska går inte runt och tänder på alla hit och dit- inte mer än vad heterosexuella gör.

Så det är nog lugnt! Lycka till!
Svar på tråden Allt om secretbox