• Moi mokulat

Allt om secretbox

Ja jag fundera och fundera som många andra på att göra en secret box till min m2b.

Han vet nog inte ens att de finns något som heter det så därför extra kul.

I detta forumet skrivs allt om secretbox.
    Tips på bra fotografer till vad man ska ha på sig.

Jag behöver verkligen tips på snygga underkläder till fotograferingen.

Sen är min fråga jag är delvis nöjd med min kropp.
    Men hur mkt ska man visa?
    Vad tycker ni?

• Svar på tråden Allt om secretbox
  • KlaraV89

70G är svårt men Change har det och ibland på Åhlens

• shakynose
    KlaraV89 skrev 2010-02-25 15:53:28 följande:
    Agent Provocateur- ruggigt snyggt men de gör inget åt oss med 70G i bh stl...så synd..
    Gör de visst det! Stl 32F motsvarar 70G. Klart, alla modeller finns ju inte i den storleken.

Fö så har jag behåar i allt från 70D till 70G som alla sitter perfekt, så siffrorna säger inte allt alla gånger. Agent Provocateurs kupor upplever jag som lite större, så det är inte helt omöjligt att en med stl 70G tom kan ha deras 32E. Prova!
  • Maxiander
    shakynose skrev 2010-02-26 08:43:22 följande:
    Gör de visst det! Stl 32F motsvarar 70G. Klart, alla modeller finns ju inte i den storleken.Fö så har jag behåar i allt från 70D till 70G som alla sitter perfekt, så siffrorna säger inte allt alla gånger. Agent Provocateurs kupor upplever jag som lite större, så det är inte helt omöjligt att en med stl 70G tom kan ha deras 32E. Prova!
    Jag har också en annan storlek i Agent Provocateu men nu är jag långt ifrån 70 G så har inte så bra koll på de storlekarna.

Change tycker jag också är bra men Agent Provocateu har lite mer spännande saker tycker jag :)

www.maxiander.se
  • Chaniah
    GryHansson skrev 2010-02-26 05:58:30 följande:
    Att fråga en lesbisk är väl inte konstigare än att fråga en man eller en heterosexuell?? Det är väl fota ni ska göra Även om kompisen inte är "proffesionell" fotograf är det ju ändå en fotosession ni har... och lesbiska går inte runt och tänder på alla hit och dit- inte mer än vad heterosexuella gör. Så det är nog lugnt! Lycka till!
    Nej, det borde ju inte vara så konstigt. Hoppas nu att hon vill! :)
  • memyselfandi

Till 2000 talet:
    haha jo jag ska gifta mig på mallorca. Vi vill ha en duktig fotograf med oss som kan fota oss och våra gäster hela dagen. Om Johan: tycker hans bilder är utan närhet och känsla. Men det är ju min åsikt
    har lagt ett flertal mail till fotografer om prisuppgifter. Bl à till Ian Johnsson i Sthlm som är en av dem bästa i sverige enligt min åsikt, även brigitte, pauline och Precious People. Men givetvis är de ju allra dyrast också. Men vill man ha kvalité får man ju betala. Jag gör gärna det, vi har valt att lägga de största pengarna på fotografen eftersom vi tycker är det är ett viktigt minne. Andra väljer annat
    Nyfiken: har jag som status eftersom jag är nyfiken på hur alla andra upplevt sina fotograferingar och om det finns ngn som kanske vet ngt om dem som jag nämnde?,
    ha en underbar kväll

• Stina100

Hej, är det någon som har bra tips på ngn fotograf i stockholm. har läst att birgitte och lindisima ska vara bra men de är lite dyra för mig. Läste att någon betalde ca 3000 kr inkl sminkning och det är ungefär i den prisklassen som jag har tänkt mig, skulle bli jätteglad för tips. tack

• CeKe

Inte så svårt, bara ruskigt dyrt =) Säger en som har 65-70 F...

KlaraV89 skrev 2010-02-25 15:53:28 följande:
    Agent Provocateur- ruggigt snyggt men de gör inget åt oss med 70G i bh stl...så synd..
  • CeKe

Maxiander: Inte så svårt, bara ruskigt dyrt =) Säger en som har 65-70 F...

• Moi mokulat

Fr¨gade min fotograf. Hon skulle ha 700:- Hon ska ta med digital kameran.
    Jag tänker själv köp fotopärmen eftersom jag inte gillar hennes.

Svar på tråden Allt om secretbox