• Moi mokulat

Allt om secretbox

Ja jag fundera och fundera som många andra på att göra en secret box till min m2b.

Han vet nog inte ens att de finns något som heter det så därför extra kul.

I detta forumet skrivs allt om secretbox.
    Tips på bra fotografer till vad man ska ha på sig.

Jag behöver verkligen tips på snygga underkläder till fotograferingen.

Sen är min fråga jag är delvis nöjd med min kropp.
    Men hur mkt ska man visa?
    Vad tycker ni?

• Svar på tråden Allt om secretbox
  • Malla och Mojje

Wiiiii! Nu har jag bokat tid för mina secret-box bilder! Fotografen verkar kanon och tar riktigt snygga bilder. Hon gör make också vilket känns riktigt bekvämt! För en bra peng dessutom! Ska bli så kul men det är först i april!

Jag funderar på att köpa lite kul underkläder/nattlinen på typ Lindex eller HM eller nåt + de dyrare underkläder jag kommer att ha på dagen D. Jag har dock tänkt att köra ganska avklätt så det blir inte så jättemycket att köpa!

Vad har ni för tips? Någon som fotat och är extra nöjd med någon grej?

• 2000 talet

memyselfandii:
    Johan Lindvall har en fanclub på facebook. Han har lagt ut lite förslag på morgongåvebilder. Bäst är väl annars att ringa runt och fråga.

Erotiska bilder kan, precis som ni beskriver, se ut precis hur som helst. Det kan vara färg, sv/v, sepia eller en blandning. Det kan vara helkroppsbilder eller detaljet. Det kan vara i de tänkta underkläderna och slöjan till bröllopet (tas med fördel samma dag som man gör provsminkning och provhår), helt naket, raff set, fotbollströjan eller helt påklätt. Fantasin sätter gränser. Allt kan bli fint, sexigt, erotiskt, kärleksfullt, sött, romantiskt eller vad det nu är för känsla man vill förmedla. Dina egna idéer styr och fotografens kunnande sätter gränsen.

• Sommarbrud2010

Har precis tagit det stora steget och bokat fotografering för secretbox-bilder. Tänkte att min sambo kommer nog att bli mäkta förvånad och glatt överraskad. Så vad gör jag? Jo jag sabbar överraskningen totalt genom att avslöja den för honom! :(
    Vi har nämligen frågat denna fotograf om hon kan fotografera på vår bröllopsdag och väntar på besked från henne. Meddelade henne att jag även gärna vill boka henne för morgongåvabilder. Så sambon satt framför datorn och jag bad att få kolla min mail, såg att fotografen mailat och tänkte att "hoppas att hon svarat att hon kan fota oss på bröllopsdagen". Bad sambon klicka på mailet för att se vad hon skrivit och där var en bekräftelse på min bokning av fotografering på bilder till morgongåva. Åh vad jag är irriterad på mig själv som nu sabbat överraskningen för honom! Gaaaah! Så jäkla klumpigt.

• pingst2010

Nyfiken....
    Vart har ni bokat fotograf, vad kostar det och hur mycket bilder får man?

• Sundance

Tror att mitt går pa typ 2000 om jag inte minns fel. vet inte exakt hur många bilder jag får. För min del blir det Lina Roos i Skurup.

• memyselfandi

Jaha..har nu kollat upp olika fotografer. Detta är inte lätt, Johan lindvall är ju under all kritik. Jag hade hört en del om honom innan men inte att det var så dålig smak . Tja nu vet jag ju att jag har stora krav men ändå. Jo jag vet oxå att Roos är billig men e det allt? Då kan lika gärna en kompis ta fotona. Nej jag vill ha ngt extra...lägger gärna pengarna på en fotograf men då vill jag veta att den är i toppklass. Ngn som ngn riktigt duktig?

• ConnyD

vilka har du kollat upp då? det finns ju många duktiga fotografer men det är viktigt att känslan sitter där.

• Orkideflickan

Brukar handla underkläder via internet från Victoria Secret i USA, de har fantastiska nattlinnen mm. Kolla där! När det gäller fotograf så anlitade vi en kille i Malmö, minns inte vad han hette men det kan jag kolla upp! Han tog fantastiska bilder i svartvitt. Lite diffusa med väldigt vackert och mjukt ljus, uppe i hans vindsvåning, en väninna hängde på eftersom jag var lite blyg! Lycka till!

• moule

Tänk på att skriva kontrakt så inte fotografen får visa vilka bilder han vill på nätet. Kanske inte ALLA fotografier man vill visa för allmänheten när det gäller sånt här... =)

• Malla och Mojje

Jag har bokat i Gbg, fotografering och make-up för 1900 och då får jag tio bilder i ett album, kan även köpa till bilderna högupplösta men det har jag ej fått pris på...

pingst2010 skrev 2010-02-18 18:05:03 följande:
    Nyfiken....Vart har ni bokat fotograf, vad kostar det och hur mycket bilder får man?
Svar på tråden Allt om secretbox