• Moi mokulat

Allt om secretbox

Ja jag fundera och fundera som många andra på att göra en secret box till min m2b.

Han vet nog inte ens att de finns något som heter det så därför extra kul.

I detta forumet skrivs allt om secretbox.
    Tips på bra fotografer till vad man ska ha på sig.

Jag behöver verkligen tips på snygga underkläder till fotograferingen.

Sen är min fråga jag är delvis nöjd med min kropp.
    Men hur mkt ska man visa?
    Vad tycker ni?

• Svar på tråden Allt om secretbox
  • ConnyD

angående platser för fotograferingen så har jag lite tips.

hemma är en avslappnad van miljö som kan verka lugnande. går det inte att vara i det egna hemmet så kanske någon bästa kompis kan låna ut sitt hus.

Hotellrum har många fotografer avtal på att få använda. ofta
    fina miljöer men kan kännas lite skumt för kunden.

Ödehus/ödelador tillhör min personliga favorit med sin blandning av förfall och kvinnlig skönhet.

Utomhus i skog och mark fungerar bra sommartid men är känsligt för regn och kyla.

• Moi mokulat

Hotell blir ju ännu dyrare också.
    Ja jag har skickat en förfrågan till en fotograf om vad det skulle kosta.
    Ja gör det om det inte kostar för mkt

• hernameispekka

mm, känner med att hotell känns som en onödig kostnad och utomhus känns ju som man kan få "oväntat besök" av någon stackars skogsvandrare :P Haha

• hernameispekka

mm, känner med att hotell känns som en onödig kostnad och utomhus känns ju som man kan få "oväntat besök" av någon stackars skogsvandrare :P Haha

• ConnyD

de ställen utomhus som jag använder har aldrig varit något problem med vandrare. dessutom brukar det vara mer kläder på än en vanlig dag på badstranden.

• hernameispekka

Okej, men tänker mer på själva situationen... och man får nog lämna byhålan :P annars skulle inte jag vilja veta vad hela byn vet dagen efter :P typ få rykte som playboymodell xD

• ConnyD

ja småbyarna kan såklart surra av rykten som man inte vill ha. jag har ju fördelen med att ha bra terräng inom 20 minuters bilfärd så ingen behöver bli fotograferad i sin hemtrakt

• Moi mokulat

Ja jag har iaf skickat en förfrågan till min fotograf som ska ta bröllopsfotona. Litar på henne fullt ut.
    Känns helt okej att hon tar det.
    Jag vill ha lite naket fast då skymmer jag visar delar men en arm eller kanske rosblad...?

• varelse

Jag tycker att secretbox är en fin gest och har man en bra fotograf så är jag övertygad om att det också kan fungera som en självförtroendeboost på hög nivå!

Jag har också funderat på att ge en till min M2B i morgongåva faktiskt. Jag har tänkt mig att ta lite olika bilder. Dels med korsett (för att jag tycker det är fint och jag vet att han gillar det, jag har redan ett par stycken som jag kan använda), dels mer avklätt. Jag har trosor som visserligen inte är fulla av spets och utsmyckningar, men som både jag och min M2B tycker är jättesnygga. De kommer jag nog att använda faktiskt. Däremot har jag ingen bra BH att ha till de trosorna, så jag får nog forska lite på den fronten.

Ang hur mycket man ska visa, så tycker jag att det är helt upp till en själv. Man ska ju till exempel inte vara helnaken om man inte känner sig bekväm med det. Jag skulle nog gå till fotografen med lite olika ombyten och sedan se var saker och ting ledde. Jag skulle inte ta av mer kläder än vad jag känner mig bekväm med inför fotografen och inför mig själv.

• ConnyD

Det är mycket viktigt att man känner sig bekväm med hur mycket man visar, hur man poserar och med fotografen annars blir det svårt att få till den där avslappnade känslan i bilderna. fotografen ska utstråla säkerhet och skicklighet och det kan kännas tryggt med en kompis med sig till fotograferingen.

Svar på tråden Allt om secretbox