Åhh vad jag vill ta foto nu.
Jag fundera på att ha hasn skjorta på mig. sen något sexigt.
har även funderat på att ha en fotbolls tröja.
Min fotograf har inte tagit så många såna här foton.
Men jag känenr mig bekväm hos henne.
Smilla82 skrev 2010-04-20 14:25:36 följande:
Jag tog mina bilder hos en fotograf som är mycket populär för just bröllop och hon har "secret box" som ett av paketen. Hon har en bra fotostudio där vi tog bilderna. Jag hade med mig 3 ombyten. De första bilderna blev med bar överkropp men jag håller för brösten så att man inte ser dem riktigt. Därefter hade jag ett ombyte med en korsett inkl strumpeband + hållare samt snygga högklackade skor och fina grejer i håret.Ombyte nr 2 var ett nytt snyggt underklädesset som jag köpte inne på Twilfit (inte alls så väldigt dyrt, typ 500). Ombyte nr 3 var min korsett som jag ska ha under brudklänningen med tillhörande trosor samt slöjan.Jag hade väldigt många olika poser. Allt ifrån att stå upp vrida sig i olika vinklar samt att ligga ner på rygg med benen uppe i luften (typ som den där gamla Anna Nicole Smith bilden för H&M). Jag hade alla möjliga poser verkligen. Men fotografen instruerade mig väldigt bra hur jag skulle göra. Något som jag trodde innan fotograferingen var att bilderna skulle bli bättre om jag bara "halvlog" lite eller om jag t.o.m var allvarlig. För så är man ju van att se riktiga modellbilder. De ler ju väldigt sällan. Det visade sig istället att de allra finaste bilderna var de där jag skrattade riktigt ordentligt. Näst intill asgarv. Så skratta på ordentligt bara. För egentligen, vem vill se en dyster och allvarlig tjej på bild? Min blivande man vill alltid se mig skratta.