• Moi mokulat

Allt om secretbox

Ja jag fundera och fundera som många andra på att göra en secret box till min m2b.

Han vet nog inte ens att de finns något som heter det så därför extra kul.

I detta forumet skrivs allt om secretbox.
    Tips på bra fotografer till vad man ska ha på sig.

Jag behöver verkligen tips på snygga underkläder till fotograferingen.

Sen är min fråga jag är delvis nöjd med min kropp.
    Men hur mkt ska man visa?
    Vad tycker ni?

• Svar på tråden Allt om secretbox
  • Moi mokulat

Åhh vad kul. Var du i en fotostudio. Tips tips.

Vad hade du på dig? Poser?

Smilla82 skrev 2010-04-09 14:14:01 följande:
    Nu har jag äntligen fått tagit mina bilder. Tog dem för 2 veckor sedan och i förra veckan fick jag se resultatet och göra urvalet. I priset ingick 8 bilder som sätts in i ett fint svart fotoalbum. Givetvis kunde man välja till extra bilder. Det var så himla svårt att välja faktiskt bland alla, typ 80 bilder, och det hade jag verkligen inte väntat mig. (jag hade väntat mig att alla skulle vara dåliga för jag brukar inte bli så bra på bild) Fotograferingen gick mycket bättre än vad jag trodde fast en del poser kände jag var lite lite fåniga. Bilderna blev dock riktigt snygga. En av bilderna funderar jag t.o.m att göra en förstoring i svart-vitt på och göra en avlång canvas-tavla av. Jag har nog aldrig sett mig själv så snygg =) Men precis som alltid, just när man har vant sig vid situationen att stå i bara underkläder och vet hur man vill posera så var fotosessionen slut!
  • Moi mokulat

Oj det var dyrare än vad jag trodde.
    Sen msåte man köpa massa snyggt att ha på sig också juhhh

Smilla82 skrev 2010-04-19 14:02:04 följande:
    Jag fick betala 1695 kr för detta. Dock tror jag att detta var en kampanj de hade för tillfället men att man i vanliga fall betalar ca 2000 kr. Då ingick det också sminkning av en proffesionell makeupartist. Jag blev verkligen väldigt nöjd med resultatet. Min blivande man kommer verkligen inte förvänta sig detta och han kommer aldrig tro att jag gjort något sådant här. Det var verkligen häftigt. Men jag tror att han kommer bli mycket glad över presenten.
  • Smilla82

Jag tog mina bilder hos en fotograf som är mycket populär för just bröllop och hon har "secret box" som ett av paketen. Hon har en bra fotostudio där vi tog bilderna.

Jag hade med mig 3 ombyten. De första bilderna blev med bar överkropp men jag håller för brösten så att man inte ser dem riktigt. Därefter hade jag ett ombyte med en korsett inkl strumpeband + hållare samt snygga högklackade skor och fina grejer i håret.

Ombyte nr 2 var ett nytt snyggt underklädesset som jag köpte inne på Twilfit (inte alls så väldigt dyrt, typ 500). Ombyte nr 3 var min korsett som jag ska ha under brudklänningen med tillhörande trosor samt slöjan.

Jag hade väldigt många olika poser. Allt ifrån att stå upp vrida sig i olika vinklar samt att ligga ner på rygg med benen uppe i luften (typ som den där gamla Anna Nicole Smith bilden för H&M). Jag hade alla möjliga poser verkligen. Men fotografen instruerade mig väldigt bra hur jag skulle göra.

Något som jag trodde innan fotograferingen var att bilderna skulle bli bättre om jag bara "halvlog" lite eller om jag t.o.m var allvarlig. För så är man ju van att se riktiga modellbilder. De ler ju väldigt sällan. Det visade sig istället att de allra finaste bilderna var de där jag skrattade riktigt ordentligt. Näst intill asgarv. Så skratta på ordentligt bara. För egentligen, vem vill se en dyster och allvarlig tjej på bild? Min blivande man vill alltid se mig skratta.

• Moi mokulat

Åhh vad jag vill ta foto nu.
    Jag fundera på att ha hasn skjorta på mig. sen något sexigt.
    har även funderat på att ha en fotbolls tröja.
    Min fotograf har inte tagit så många såna här foton.
    Men jag känenr mig bekväm hos henne.

Smilla82 skrev 2010-04-20 14:25:36 följande:
    Jag tog mina bilder hos en fotograf som är mycket populär för just bröllop och hon har "secret box" som ett av paketen. Hon har en bra fotostudio där vi tog bilderna. Jag hade med mig 3 ombyten. De första bilderna blev med bar överkropp men jag håller för brösten så att man inte ser dem riktigt. Därefter hade jag ett ombyte med en korsett inkl strumpeband + hållare samt snygga högklackade skor och fina grejer i håret.Ombyte nr 2 var ett nytt snyggt underklädesset som jag köpte inne på Twilfit (inte alls så väldigt dyrt, typ 500). Ombyte nr 3 var min korsett som jag ska ha under brudklänningen med tillhörande trosor samt slöjan.Jag hade väldigt många olika poser. Allt ifrån att stå upp vrida sig i olika vinklar samt att ligga ner på rygg med benen uppe i luften (typ som den där gamla Anna Nicole Smith bilden för H&M). Jag hade alla möjliga poser verkligen. Men fotografen instruerade mig väldigt bra hur jag skulle göra. Något som jag trodde innan fotograferingen var att bilderna skulle bli bättre om jag bara "halvlog" lite eller om jag t.o.m var allvarlig. För så är man ju van att se riktiga modellbilder. De ler ju väldigt sällan. Det visade sig istället att de allra finaste bilderna var de där jag skrattade riktigt ordentligt. Näst intill asgarv. Så skratta på ordentligt bara. För egentligen, vem vill se en dyster och allvarlig tjej på bild? Min blivande man vill alltid se mig skratta.
  • Smilla82

Jag funderade först också på om jag skulle haft en av hans skjortor på mig så jag provade en av dem innan där hemma för att se hur det kunde se ut. Min blivande man är ändå riktigt riktigt smal men på mig så blev ingen av hans skjortor särskilt bra.

Jag vill ju själv att det jag har på mig är så smickrande som möjligt för min figur och det var verkligen inte hans skjortor. De blev för stora så jag skippade det. Funderade också på hans matchtröja men den var ju ännu större så det blev inte alls snyggt. Men jag har sett bilder där det ser fint ut men man ska nog prova hemma innan och se hur man tycker att man ser ut.

Nu innan bröllopet har jag passat på att gå ner lite i vikt och för en gångs skull vara riktigt vältränad så att det syns. Så jag ville helst inte dölja hela min nya figur med för stora kläder. Och ens blivande man vill väl helst inte att man har något alls på sig oavsett vilken storlek man är. Han vet ju hur man ser ut. Det är ju ingen överraskning precis....om man skulle ha lite mage eller något annat.

• Moi mokulat

Jag funderade på att ligga på en pläd med rosenblad över visa detaljer på kroppen så att det inte syns.

• ConnyD

Om du tvunget vill ha med mannens skjorta men tycker den sitter värdelöst på dig så prova att bara krama den mot din kropp som man kramar en nalle. har gjort nått liknande så och det blev riktigt bra. tänk dig att du kramar hans skjorta för att känna hans doft och känna dig nära honom även när han är borta. värt att testa.

• CiaLovesAndreas

Hej!
    Jag är otroligt sugen på att göra en Secret Box, men vet inte om jag vågar och jag har heller inte massor av pengar att lägga på det, så det får inte vara för dyrt.

• ConnyD

beroende på var i landet du befinner dig kan det finnas billiga alternativ.

• CiaLovesAndreas
    ConnyD skrev 2010-04-20 18:02:09 följande:
    beroende på var i landet du befinner dig kan det finnas billiga alternativ.
    Linköping
Svar på tråden Allt om secretbox