• 123ost

Kvinnlig strippa på svensexa?? ja eller nej??

Tycker ni att det är okej att det är en eller flera kvinnliga strippor på din fästmans svensexa?

Jag vet många fruar som inte tyckt om det och många som inte bryr sig.. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Kvinnlig strippa på svensexa?? ja eller nej??
  • JustMeAndMyLove

Är det ingen annan här som faktiskt sett en strippteas? en show eller festföreställning?

• Chris24
    JustMeAndMyLove skrev 2010-03-14 20:31:58 följande:
    Är det ingen annan här som faktiskt sett en strippteas? en show eller festföreställning?
    Jag har! =) Var i Vegas och mina kompisar visste hur blyg jag kan va för den kvinnliga kroppen, blottandes mot mig, så dem tog mig dit så snällt (ska säga att jag var alkoholpåverkad också, haha) och hon både grinda och gjorde allt man gjorde. Dock var hon dödstrevlig och rolig, jag snackade med henne efteråt när jag inte var lika blyg över att ha haft hennes you know what i ansiktet

Dock ett jäääkligt roligt minne må jag säga!

Ps, min älskade man satt bredvid också, hahaha
  • Chris24

Så att som ni förstår så är jag inte emot det på en svensexa, jag tycker det är en rolig sak.

Men jag har full respekt för dem kvinnor eller män som är emot det, inte alla tycker det är OK eller är bekväma med det helt enkelt, oavsett anledning eller synpunkt.

• JustMeAndMyLove

Haha, i Vegas av alla ställen :) Låter hur kul som helst!
    Ja, jag är inte heller emot det alls, tycker det är en kul grej så länge det är serriöst

Chris24 skrev 2010-03-14 20:40:16 följande:
    Jag har! =) Var i Vegas och mina kompisar visste hur blyg jag kan va för den kvinnliga kroppen, blottandes mot mig, så dem tog mig dit så snällt (ska säga att jag var alkoholpåverkad också, haha) och hon både grinda och gjorde allt man gjorde. Dock var hon dödstrevlig och rolig, jag snackade med henne efteråt när jag inte var lika blyg över att ha haft hennes you know what i ansiktet Dock ett jäääkligt roligt minne må jag säga! Ps, min älskade man satt bredvid också, hahaha
  • Chris24
    JustMeAndMyLove skrev 2010-03-14 20:45:35 följande:
    Haha, i Vegas av alla ställen :) Låter hur kul som helst!Ja, jag är inte heller emot det alls, tycker det är en kul grej så länge det är serriöst
    Var ganska komiskt faktiskt, min lilla man satt o visste inte om han skulle skämmas lite? Eller kanske njuta? Han visste nog inte då vad jag var "ok" med heller
  • JustMeAndMyLove

Hehe, förstår det.
    Undrar om man skulle slå på stort och hyra in en strippa till bröllopsfesten? :P

Chris24 skrev 2010-03-14 20:57:21 följande:
    Var ganska komiskt faktiskt, min lilla man satt o visste inte om han skulle skämmas lite? Eller kanske njuta? Han visste nog inte då vad jag var "ok" med heller
  • Chris24
    JustMeAndMyLove skrev 2010-03-14 21:00:31 följande:
    Hehe, förstår det. Undrar om man skulle slå på stort och hyra in en strippa till bröllopsfesten? :P
    Både manlig och kvinnlig? =)
  • JustMeAndMyLove

hm, nä kvinnlig bara skulle jag tro :p

Chris24 skrev 2010-03-14 21:11:23 följande:
    Både manlig och kvinnlig? =)
  • Chris24
    JustMeAndMyLove skrev 2010-03-14 21:16:34 följande:
    hm, nä kvinnlig bara skulle jag tro :p
    Håller med, tycker också den kvinnliga är bättre på det hela =)
  • AnnaoDennis

Min sambo åkte iväg på sin svensexa för ett par timmar sen, vet att han sagt till grabbarna att han inte skulle uppskatta strippa, men vad som händer vet man aldrig. Jag vet bara att dom kommer att dra iväg honom på en kryssning sen ikväll. Om det blir så att han ser p en strippa s känner jag att det inte är hela världen, det är mig att han ska gifta sig med.
    Om han började gå p strippklubbar på lördagar hade jag reagerat lite annolunda ;)

• FriPhi
    AnnaoDennis skrev 2011-03-26 15:27:45 följande:
    Min sambo åkte iväg på sin svensexa för ett par timmar sen, vet att han sagt till grabbarna att han inte skulle uppskatta strippa, men vad som händer vet man aldrig. Jag vet bara att dom kommer att dra iväg honom på en kryssning sen ikväll. Om det blir så att han ser p en strippa s känner jag att det inte är hela världen, det är mig att han ska gifta sig med.
    Om han började gå p strippklubbar på lördagar hade jag reagerat lite annolunda ;)
    Håller med fullständigt, jag vill att han ska ha en så kul dag och kväll som han bara kan ha. Jag tror inte att han är jätteintresserad av en striptease, men har de ordnat en, så bryr jag mig inte. Som någon skrev, så hoppas jag att det är en bra show i så fall.
    Jag har vart på strippklubbar både i London och i Vegas och känner att man blir rätt blasé om man konstant har ett naket kön inom en radie av 10 meter, det är ju själva dansandet som är kul och inte själva nakenheten. Skulle absolut inte vilja ha en manlig strippa på min möhippa, men har de ordnat en, skulle jag inte storma ut och min kille skulle inte bli sur.
  • Agape

Vet att min blivande inte skulle uppskatta strippor, han skulle nog bli mer upprörd än jag. Har själv haft en manlig strippande bekant en gång i tiden, men han strippade mer med stil måste jag säga, lite mer show. Men tyckte ändå det var pinsamt att se hur tjejerna betedde sig runt honom...

Svar på tråden Kvinnlig strippa på svensexa?? ja eller nej??