Kvinnlig strippa på svensexa?? ja eller nej??
Tycker ni att det är okej att det är en eller flera kvinnliga strippor på din fästmans svensexa?
Jag vet många fruar som inte tyckt om det och många som inte bryr sig.. Vad tycker ni?
Tycker ni att det är okej att det är en eller flera kvinnliga strippor på din fästmans svensexa?
Jag vet många fruar som inte tyckt om det och många som inte bryr sig.. Vad tycker ni?
Är det ingen annan här som faktiskt sett en strippteas? en show eller festföreställning?
Så att som ni förstår så är jag inte emot det på en svensexa, jag tycker det är en rolig sak.
Men jag har full respekt för dem kvinnor eller män som är emot det, inte alla tycker det är OK eller är bekväma med det helt enkelt, oavsett anledning eller synpunkt.
Haha, i Vegas av alla ställen :) Låter hur kul som helst!
Ja, jag är inte heller emot det alls, tycker det är en kul grej så länge det är serriöst
Hehe, förstår det.
Undrar om man skulle slå på stort och hyra in en strippa till bröllopsfesten? :P
hm, nä kvinnlig bara skulle jag tro :p
Min sambo åkte iväg på sin svensexa för ett par timmar sen, vet att han sagt till grabbarna att han inte skulle uppskatta strippa, men vad som händer vet man aldrig. Jag vet bara att dom kommer att dra iväg honom på en kryssning sen ikväll. Om det blir så att han ser p en strippa s känner jag att det inte är hela världen, det är mig att han ska gifta sig med.
Om han började gå p strippklubbar på lördagar hade jag reagerat lite annolunda ;)
Nej !!!!!
Vet att min blivande inte skulle uppskatta strippor, han skulle nog bli mer upprörd än jag. Har själv haft en manlig strippande bekant en gång i tiden, men han strippade mer med stil måste jag säga, lite mer show. Men tyckte ändå det var pinsamt att se hur tjejerna betedde sig runt honom...