Kvinnlig strippa på svensexa?? ja eller nej??
Tycker ni att det är okej att det är en eller flera kvinnliga strippor på din fästmans svensexa?
Jag vet många fruar som inte tyckt om det och många som inte bryr sig.. Vad tycker ni?
Tycker ni att det är okej att det är en eller flera kvinnliga strippor på din fästmans svensexa?
Jag vet många fruar som inte tyckt om det och många som inte bryr sig.. Vad tycker ni?
Absolut inte, det är ju så osexigt!
Seriöst, finns det folk som anlitar strippor i Sverige idag? Så förlegat och smaklöst. Jag hade blivit oerhört förvånad om någon i vår bekantskapskrets ens tänkt tanken och än mer genomfört den. Det skulle liksom aldrig hända. Skulle det göra det mot alla odds så hade jag framför allt ifrågasatt dess människo/kvinnosyn och sedan sagt upp kontakten med personen vars idé strippan var. Fullständigt oacceptabelt.
Det känns så hysteriskt amerikanskt i mina ögon.
Men nej, svartsjuk hade jag nog inte varit. Hade snarare tyckt synd om min stackars fästman eftersom jag vet att han inte tycker sådant är underhållande. Och inte sådär klyschigt för att "han bara älskar mig och inte vill titta på någon annan", utan det har bara aldrig roat honom.
Absolut inte!!
Nej, jag vill inte att min blivande man ska vara i samma rum som en eller flera halvnakna/nakna kvinnor i ett sammanhang med "sexiga förtecken". Nu vet jag att han inte vill det heller, så det är ingen fara.. Men jag skulle bli väldigt ledsen, arg och besviken på hans (och mina) kompisar om något sådant skulle planeras.
Ja säger jag!
Jag känner en strippa, träffade henne när jag var på en 40års fest där de hyrt in henne. Det var hur kul som helst, och hon var riktigt duktig.
Hon visar dock inte brösten utan "avslutar" i typ bikinilikannde underkläder. Men hur som helst så älskar hon sitt jobb. Någon gång har hon stött på äckelgubbar som taffsat och hållt på, det är väl den negativa sidan av yrket. Många tror att strippor ofta ställer upp på "mer" vid sidan om. Men det hade hon själv aldrig stött på.
Vet dock att min farbrors strippklubb i Reykjavik skakades i grunde när det visade sig vara rena bordellen. Inte på han, ägarens begäran utan det var tjejerna själv som tjänade en massa extra pengar på sidan av. Extremt obehagligt och synd. För i mina ögon är strippteas och prostitution två helt skilda saker.
Manliga strippor är också askul, det är nästan roligare även om jag är lesbisk och totalt ointresserad av dem sexuellt). De som påstår att det skulle vara kvinnoförnedrande får nog tänka om ett slag. Världens ekonomier bygger på sex. Filmer säljer på sex, musikbranchen säljer sex, TV säljer sex, tidningar säljer sex. Det är så världen ser ut. Men sex behöver inte vara förnedrande. Sex är kul, och jag skulle gärna ha en strippa på min möhippa! Varken jag eller min sambo skulle bry sig. Man tänder på andra ibland, och vi är trygga i att vi båda vet var gränsen går och att vi båda håller den :)
Själv har jag jobbat som telesäljare. Där kan vi snacka djup förnedring varje dag timme efter timme. hade jag vart bra på att dansa och föra mig skulle jag lätt kunna jobba som strippa. Mycket hellre än som telesäljare.
Nej, dels för jag vet att han inte vill ha det.. dels vill jag inte ha en manlig strippa på möhippan. Jag strippar mer än gärna för min M2B. Men det sker ju privat.
Tycker inte om att det ska vara strippa för att det är sista gången i frihet som många skriver.. Vaddå frihet? Jag trodde när man gifte sig att det var för kärleken skull och inte något fängelsedom man drog över sig.