• 123ost

Kvinnlig strippa på svensexa?? ja eller nej??

Tycker ni att det är okej att det är en eller flera kvinnliga strippor på din fästmans svensexa?

Jag vet många fruar som inte tyckt om det och många som inte bryr sig.. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Kvinnlig strippa på svensexa?? ja eller nej??
  • Nicossambo

Min sambo kommer få en strippa på sin svensexa de ska visst gå till en nude club i danmark helsingör. Där visar tjejerna allt exakt allt.
    Men jag bryr mig inte så mycket jag litar på min sambo. Dock har vi disskuterat var gränserna går för vissa saker. Självklart om jag får välja så hade jag kanske inte velat att han ska gå dit men som sagt det bestämmer inte jag.

• Grodfrun

Ja, varfor inte. Men ska det va sa ska det va bra tycker jag. Inte nan skabbig pub utan professionella tjejer.

• sun moon

Jag skulle inte vilja att min man gick och tittade på strippor oavsett om det var en svensexa eller inte. Jag vill att han ska bli upphetsad av/med mig och inte andra.

Svartsjuk? Tja kanske.. sund svartsjuka i så fall

• miaik

Jag skulle inte ta illa upp om min hubbys svensexagäng tog med honom på strippklubb. Innan vi träffades så var han på en svensexa där de gick på strippklubb och han tyckte att det var helt ointressant. Plus att jag litar på att han inte gör nåt dumt.

• Chris24
    Grodfrun skrev 2010-03-14 00:26:57 följande:
    Ja, varfor inte. Men ska det va sa ska det va bra tycker jag. Inte nan skabbig pub utan professionella tjejer.
    hahaha, SÅ klockren kommentar!! Kallt och roligt samtidigt,hahahaha, jag skrattar på riktigt här borta alltså.
  • Sebastiána
    LyckeLi skrev 2010-01-24 14:47:22 följande:
    Ja, jag ser det mer som en rolig symbolik! Det här "sista-natten-med-grabbarna och det-gäller-att-passa-på".
    Har lite svårt att man kan tycka att den symboliken är rolig, men alla har olika smak.
  • JustMeAndMyLove

Jag fattar den inte alls. Känner man sig fångad ska man ju dra sig ur... men ja inte vet jag, jag har aldrig känt behovet av att ha en sista rajjrajj-natt innan jag binder upp mig så det kankse är därför jag inte förstår det roliga i det?

Sebastiána skrev 2010-03-14 20:26:32 följande:
    Har lite svårt att man kan tycka att den symboliken är rolig, men alla har olika smak.
  • Sebastiána

Blir inte svartsjuk men tycker att det är barnsligt, smaklöst och fantasilöst.

Och det där med "sista natten i frihet" - om någon verkligen tycker att det är det borde den personen definitivt inte gifta sig. Stackars hans blivande fru!

Svar på tråden Kvinnlig strippa på svensexa?? ja eller nej??