Kvinnlig strippa på svensexa?? ja eller nej??
Tycker ni att det är okej att det är en eller flera kvinnliga strippor på din fästmans svensexa?
Jag vet många fruar som inte tyckt om det och många som inte bryr sig.. Vad tycker ni?
Tycker ni att det är okej att det är en eller flera kvinnliga strippor på din fästmans svensexa?
Jag vet många fruar som inte tyckt om det och många som inte bryr sig.. Vad tycker ni?
jag håller med. Förstår inte alls den förlegade "sista chansen" synen som vissa verkar ha. Det är ju inte heller direkt så att folk i regel brukar gå till strippor lite då och då, så varför förknippas något så fint som ett löfte om att dela sitt liv med någon med den här ritualen?
Men jag trodde faktiskt inte att det var speciellt vanligt heller med strippor inför svenska bröllop. Folk brukar väl i regel ha upplevelser och en kul kväll.
Ahh härligt, moralpaniken står som spön i backen.
Vad är det med människokroppen i allmänhet och kvinnokroppen i synnerhet som gör folk till rabiata fundamentalister?
Att jämföra striptease med att sälja sex är tveksamt i bästa fall och fullständigt sinnesslött enligt mig. Att gå till en prostituerad är att vara otrogen om man är i ett förhållande. Att titta på en människa som dansar på ett erotiskt sätt är underhållning, tycker ni magdansöser och cheerleaders är prostituerade med?
Nej, att beundra en vacker människa kan aldrig vara fel av betraktaren att vissa sedan plågas av taskigt självförtroende och inte litar på den ni ska gifta er med säger mer om er och ert förhållande än vad ni verkar tro.
NEJ!! Jag vill inte att det ska finnas strippor,hoppas bara att gubbens kompisar accepterar det. Brukar inte vara svartsjuk men just i detta fallet har jag alltid sagt nej.
NEJ!! Jag vill inte att det ska finnas strippor,hoppas bara att gubbens kompisar accepterar det. Brukar inte vara svartsjuk men just i detta fallet har jag alltid sagt nej.
Jag skulle inte bli svartsjuk, men jag tycker att det är mossigt och fantasilöst.
Eftersom jag inte skulle ha något emot en manlig strippa på min möhippa så kan jag inte ha något emot en kvinnlig strippa på hans svensexa. hihihi...
Håller helt med dej
Vill inte ha någon manlig strippa på min möhippa!!!