• metaley

    Divinityred

    Ni som har köppt egen designade skor från Divinityred hur lång tid tog de tills ni fick dom hem?

  • Svar på tråden Divinityred
  • 1007101600

    Vad är adressen till divinityred? Testade att googla men fick inte fram! Skulle gärna kolla lite skor där!

  • ÄngelRos

    Miss Grankvist skrev 2010-01-14 15:20:43 följande:


    men du ÄngelRos usch så blind jag är!!! Blev underkjolen bra?
    Jo då underkjolen sitter jättebra och känns inte tung! Det finns en ring längst ner som jag skulle ta bort inför en vanlig fest.

    Nu är det semester!!!!!
  • Sundance

    Är också lite sugen på att beställa från Divintyred men ska jag vara ärlig tycker jag det känns lite invecklat. Förstår inte alla olika val som det här med klacken t ex. vad man vill ha för färg och så, så står det ju "som basmodellen" men om basmodellen är ivory och jag beställer en röd sko och vill ha klacken i rött, ska jag då ändå välja "som basmodellen"? Förstår ni hur jag menar?

    Moule: jag kanske skulle ta med den bärbara datorn nästa gång vi ses så kan du hjälpa mig .

  • moule

    Sundance: Det fixar jag! =) Jag kan dock inte lova att skorna kommer, verkar ju ha lite otur när det gäller skor... ;)

  • moule

    Alla änglar sjunger hallelulia - MINA SKOR HAR KOMMIT!!

    De är helt perfekta och så jekla sköna kommer dansa i dem hela natten!! Lätt värt allt besvär! =)

  • Miss Grankvist

    Härligt :)! Jag börjar bli rätt sugen på ett par skor från dom i en härlig orange färg. Ska kolla vad dom har för nyanser i orange.

  • moule

    Har pimpat mina skor nu med lite strutsfjädrar, så de bättre passar med vår stil. Bild finns i galleriet för den nyfikna.

  • Humlan66

    puffar lite få se om någon vet vad som hänt med butiken ?

    Någon som vet något annat bra ställe på webben att köpa billiga snygga brudskor ?

Svar på tråden Divinityred