Divinityred
Ni som har köppt egen designade skor från Divinityred hur lång tid tog de tills ni fick dom hem?
Ni som har köppt egen designade skor från Divinityred hur lång tid tog de tills ni fick dom hem?
Blev era skor bekväma??
Mina är jättesköna. Skorna har en klack på 7cm lagom höga och jag kan gå i dom en hel dag!!
Nu har jag äntligen tagit kort på mina skor och lägger upp dom i mitt galleri.
Tror jag ska ha dom till nyår också. Bilderna blev lite konstiga men dom är svartglittriga fast på ett diskret sätt. Vet inte om man ser det så bra på bilderna :P. Jag är nöjd med mitt köp iaf!
eli party: Skorna va jätte snygga, förstår att du e nöjd me ditt köp :D
Skitsnygga skor, nu är jag spänd av förväntan, mina ska komma innan jul i alla fall, beställde dem den 5 nov..
Eliparty:
Håller med, dom var riktigt snygga!
Måste bara berätta, imorgon eller på onsda kommer mina skor, e tok överlycklig :D
Härligt :D! Kom precis på att jag själv skulle lägga upp bilder av skorna...det kommer har varit så himla upptagen med en massa saker inför jul.
Skulle du ha skorna till ett bröllop eller hur var det? Undrar då hur din klänning ser ut. Gick in och kikade i ditt galleri och dom såg så söta ut i rosa glitter :)
På fredag är det 6 veckor.... Var blir de av??
NyfikenRosa: Hehe d e lätt att man glömmer :p Aaa bland annat, sen kan man ha dom efteråt också, d va därför ja inte ville ha vita skor för d andvänder ja aldrig :)
Klänningen e Lilly nr 3066, har inte vågat lägga upp bilder på den ännu, vet att gubben min e inne å tjuvkikar å han får inte se den förns vi gifter oss, vet inte varför igentligen men de va mamma som tyckte d skulle vara roligare så :D