• metaley

Divinityred

Ni som har köppt egen designade skor från Divinityred hur lång tid tog de tills ni fick dom hem?

• Svar på tråden Divinityred
  • metaley

Så har lagt upp skon i fotoalbumet nu.

Men jag har valt att skaffa ny istället, så dom har lagt in en ny order nu! :)

• eli party

Vilken söt rosa färg!!! :D blir det samma sko eller? Ah just ja rosetten var fel.

• eli party

Oh just ja glömde nästan mina kan hämtas ut imorgon :P!!!!!!!!!!!!

Lägger upp dom direkt när jag har dom i handen :D

• metaley

Aa fast me rätt rosett och en ljusare färg på den samt lite högre klack :D
    Så nu ere bara å vänta spänt tills dom nya kommer :D

• metaley

Åhh d e ju ass bra, grattis :D

• eli party

Det ska bli såååå kul att äntligen ha dom på sig!! ska ha dom på lördag var tanken.

Håller på att titta på skidsaker just nu. Snart semester och då ska skidorna fram!

• metaley

Hehe förstår d :D Snacka om perfekt tajming att du han få dom i tid :D

Nice ju, iaf semestern inte så mkt skidorna för min del då hehe, har du åkt skidor länge?

• eli party

Haha vet inte om det är så mycket tajming som att jag har varit ute rätt mycket den senaste tiden. Har varit en massa afterworks och "konferenser". Köpte precis ett par tights som skulle göra sig bra om jag toppar med skorna.

Har åkt skidor sen jag var 10år så rätt länge. Det är så kul att åka jag älskar allt med skidor. Afterski not bad, naturen och miljön helt underbar och alla härliga människor och sist men inte minst farten!

hhhmmmm blir en liten skidtråd snart av det här :D!

• metaley

Hehe aa d låter nästa som d :D

• eli party

Var så himla trött igår att jag inte orkade lägga upp skorna i galleriet. Det kommer under helgen :)!

Trevlig helg på er alla nu är det helg!!!

Svar på tråden Divinityred