Divinityred
Ni som har köppt egen designade skor från Divinityred hur lång tid tog de tills ni fick dom hem?
Ni som har köppt egen designade skor från Divinityred hur lång tid tog de tills ni fick dom hem?
Jag brukar inte heller gå runt i klackskor. Jag jämförde med ett par jag hade hemma först :)! Ett tips om du inte har några hemma gå till en skobutik och prova första bästa med tex 4cm klack.
jag har mätt lite av mina klackar hemma, antingen mätte jag fel eller så är klackarna högre än man tror. så jag tänker satsa på 7cm.
Smaken är dom baken :D! Men det är sant 5 och 7 cm är inte så högt. Skon ser mycket snyggare och elegantare ut om klacken är högre också.
ville bara joina och säga att mina skor kommer nu i vecka 50 :D!!!!!!
Åhh grattis :D När bestälde du dom?
Kollade i mina mail...la skoordern den 26:e och la till en bolero och en underkjol ca en vecka efter så fick vänta en vecka extra på att få hela min order tillsammans sa dom.
haha den 26:e oktober glömde jag skriva :P
Gjorde du en egen sko från grunden lr köpte du en färdig och bara ändrade färg?
Ja beställde mina 27 oktober så nu väntar ja bara på att dom ska komma :P
Någon av er som köpt korsett hos divinityred? såg den idag, funderar på att lägga till den i min order..
Metaley:
Jag köpte ett par "färdiga".
Moule:
Funderar själv på att investera i en :P! Tänkte köpa och ge bort (med innehåll) till gubben i julklapp :D!