Divinityred
Ni som har köppt egen designade skor från Divinityred hur lång tid tog de tills ni fick dom hem?
Ni som har köppt egen designade skor från Divinityred hur lång tid tog de tills ni fick dom hem?
Uppdatering....
Fick efter nyår ett nytt mail av dem, när tullen släppte dem, så slarvade posten bort dem... *suck* Men de skickade en korsett som kompensation ändå och så fick jag pengarna tillbaka. Korsetten var jättefin och pengarna kom in samma dag, så jag kan ändå inte klaga på hur de skött situationen.. Tur bara att det inte var tight med tiden tills vi gifter oss..
Nu har jag beställt ett par skor på rean på pernillasbrudbutik istället, så får vi hoppas de kommer fram i alla fall! =)
Säg inte att du fick den skitnygga korsetten!!!! Jag har suttit och funderat på den och nu på rean slog jag till haha!!
Usch va tråkigt, hoppas verkligen att d går bättre på Pernilas istället :)
Jo, korsetten fick jag, och det var skitsnygg i verkligheten också!! =) Ta en storlek mindre än vad ni tror dock, så den verkligen håller in behagen... ;)
Fick även det rådet hos dom och som tur är hade dom "min" storlek inne :)
Härligt att du fick en korsett :) själv fick jag mina skor och underkjol inom 1 månad = 2 saker mindre att fixa!
Hjälp! Nu blev det ännu svårare..
Hann beställa ett par skor på rea på pernillas brudbutik för 275 kr. Och så idag mailar divinityred och säger att posten hittat mina skor!! Så om jag vill får jag köpa dem för 600 kr.
Vad ska jag göra nu? Lämna tillbaka pernillas o betala frakt eller skita i de jag designat själv?
Lägger upp dem i mitt galleri, de spetsiga är de billiga på rea och de med öppen tå har jag designat, fast jag har köpt till ett sånt där pärlband med rosett som finns på de spetsiga.
Snälla hjälp mig välja...
moule:
Oj så svårt båda var fina. Ta dom skorna du tycker bäst och mest om. Håll upp varsin bild på skorna, titta bort och tänk på skorna....den som poppar upp mest och starkast är dina bröllopsskor :D!
Sånt brukar iaf funka på mig, lycka till och grattis!
Är det någon som beställt underkjolar från dom? Jag har startat en annan tråd men inte fått några svar. Jag ska nämligen på en klassisk maskerad nu i februari och ska därför ha en siden klänning med mask och fjädrar osv. Jag vill att kjolen ska falla snyggt och inte gärna snubbla på den då den har litet släp. Ska jag köra en A-linje formad underkjol eller gör det ingen skillnad tycker ni? snikar in frågan lite snyggt i den här tråden istället :P
men du ÄngelRos usch så blind jag är!!! Blev underkjolen bra?
Oh det är ju precis en sån jag funderat på! Kan man skicka meddelande till bara en medlem?