Divinityred
Ni som har köppt egen designade skor från Divinityred hur lång tid tog de tills ni fick dom hem?
Ni som har köppt egen designade skor från Divinityred hur lång tid tog de tills ni fick dom hem?
Metaley: Vad fina skorna blev! Toppenbra!
Ah dom var jättesöta. Själv vågade jag inte ta något roligare än ett par svarta och ett par vita satinskor :P! Får bli nästa gång! Håller på att lägga upp skorna i mitt galleri nu men bilden blev inte så bra.
Mina skor som jag ska ge till mamma kommer nu i veckan!
Fina skor ni har köpt allesammans! Jag ska köpa min underkjol och skor från dom var det tänkt :)
Neej... Mina skor har fastnat i tullen!!
De skulle kommit idag, men fick ett mail av divinityred där de sa att de trodde de skulle släppas på måndag o att jag då fick dem på tisdag.
Eller så kunde jag få pengarna tillbaka?!?
Om jag har väntat i sex veckor kan jag väl vänta 2 dagar till? Eller har tullen borrat hål i klacken? Vet någon vad de menar?
moule: vänta å se och är det något fel på skorna så borde du ju få lämna tillbaka dom.
Är det någon här som vet varför mina inlägg för konstiga error???
moule:
Jag tror att tullen ibland tar paket som skickats från utalandet för att titta efter knark osv. Så dom har nog inte förstört skorna bara öppnat lådan och möjligen tittat på dom. Men som Metaley säger är dom förrstörda så lämna tillbaka skorna bara. Jag beställde en gång en klänning från Kina och när paketet väl kom fram var det helt igentejpat pga att tullen öppnat (slitit sönder) paketet. Fast klänningen var det inget fel på bara lådan som såg väldigt medfaren ut haha :D
Skönt att höra, då fortsätter jag hoppas!
fortfarande inga skor.... Har varit i kontakt med divinityred under julen då skorna skulle kommit fredagen innan jul, men det verkar som om de fastnat i tullen.
Tur jag beställde i god tid!
Ska enligt divinity dock få en korsett som kompensation, men vi får se vad som händer nu när de röda dagarna är över....
fortsättning följer...
Jobbigt ju, hoppas du får du nu efter jul!