Divinityred
Ni som har köppt egen designade skor från Divinityred hur lång tid tog de tills ni fick dom hem?
Ni som har köppt egen designade skor från Divinityred hur lång tid tog de tills ni fick dom hem?
Jag betalade mina skor den 5:e november, snart fyra veckor sen, men min order står fortfarande på "din betalning har registreras"
Jag är ju så nyfiken, vill få skorna nu!!
Hehe förstår de, går in typ varje dag å kollar om man har fått et mail där d står att dom skall skickas. Dom borde komma den här vecka lr nästa för då har d gått 6 veckor :)
Kan inte alla vi lägga upp våra skor när dom kommer. Blir så nyfiken på vad alla ni andra beställt!!!
Tror också skorna kommer denna vecka :D!! Ska hålla tummarna!!!!!!!!!!!!
jaaa det tycker jag ni ska göra!!
Jag funderar på att beställa. Är det något konstigt med storlekarna, att det är mindre eller större än de man köper hos tex dinsko.
Lovar att lägga upp mina!
Lyckliga013Bruden: Du kan mäta din fot, så specialsyr de skon efter den, utan storlek. Kostar inget extra"
Vilken service!
Trivs jag med mina skor därifrån kommer nog divinityred bli min nya favvo sko affär. Synd bara att jag är student, med lön kan man köpa fler par skor än utan
Måste bara skriva av mej, fick precis ett mail från dom att mina skor har komit MEN det har blivit strul med orden så de vart helt fel roset på än den ja valde.
Dom sa att ja kan få dom här skorna för halva priset men de e lixom inte dom ha har beställt eller att ja kan få pengarna tillbaka.
Men ja vill verkligen ha dom skorna ja beställde men vill inte heller vänta 6 veckor till.
Vet inte hur ja ska göra nu :(
Metaley:
Nej så trist! Men dom kanske ser bra ut med fel rosett? Ska hålla tummarna för dig.
Själv ska jag få mina denna vecka :D!! Lägger upp dom i mitt bildgalleri sen jag också :P!
eli party: Hoppas verkligen d, annars kanske d går att ta bort roseten :)
Dom skulle skicka en bild på skorna ikväll så lägger upp bilden då :p
Ja så smart kapa rosetten om det går =)! Loggar på ikväll och tittar på bilderna.