Divinityred
Ni som har köppt egen designade skor från Divinityred hur lång tid tog de tills ni fick dom hem?
Ni som har köppt egen designade skor från Divinityred hur lång tid tog de tills ni fick dom hem?
Shit svår fråga om klackhöjden. Mina i guld (finns i mitt galleri) är 5cm höga och jag får inte ont i fötterna efter en hel dag.
Hur ser din klänning ut :P? Som så många andra skrivit på andra forum: det är er bröllopsdag, finns inga rätt eller fel bara du är nöjd :D! Så svar JA!
min klänning kommer nästan se ut som den i mitt galleri,
ska göra lite små förändringar bara.
jag har trott att 5cm klackar är lagom men sen kom jag på att jag vet ju inte hur höga mina klackskor egentligen är
nu har jag kollat på dina skor, snygga!
klackarna ser ju helt okej ut i höjd, 5cm kanske är lagom då.
jag vet att det är upp till mig (min gubbe orkar inte med skor längre ) men jag vill ju att allt ska vara perfekt!
Jag oroar mig för bordsplacering och vill att alla ska ha kul och när jag nojjar mig för mina kompisar så säger de, huvudsaken är att ni har kul tänk inte på oss vi klarar oss. Jag vill att det ska vara perfekt för alla och alla ska ha lika roligt och trivas!!!!!
nu har jag tittat på bilderna och suckat lite, tror det kommer bli perfekt.
Jag har bestämt mig att tom helgen får jag nojja och vela kring klänningen så ska jag beställa den på måndag.
Skorna vill jag ju kunna använda senare och kängorna känns så rätt. Hittade ett par i en butik fast ivory färgade, 2500kr och 2nummer för små, blev ledsen då men glad när jag hittade den här tråden divinityred butiken.
Det är svårt att släppa kontrollen, jag vill alltid ha koll och planera saker.
iva olsson - tittade på dina guldskor, jättefina!
Är det grundmodell 11 som du valt? Du verkar kunna det här med att designa egna skor Tror du att den modellen skulle bli snygg med en lite tjockare klack, som tex klackmodell 2? Har fått för mig att det är skönare om den är lite bredare.
Tack snälla!
Lyckliga013bruden:
men gu glömde helt bort att säga:
Tror skon blir precis lika bra med lite bredare klack. Jag funderade också på lite bredare men för mig funkade det bra med den mindre klacken. Hur hög eller låg klack ska du ta? Jag tänkte först ta 8cm men tänkte att det kunde vara för högt. Ville kunna ha skorna till jobbet.
Tack för svar! Jag vet ine riktigt hur hög, har aldrig klackar så det kommer vara ovant. Men max 5cm kanske 4 får räcka. Jag vill inte ha för låg då blir den inte lika snygg! Svårt att bestämma