• andbey­ond
    Äldre 12 Mar 16:11
    25748 visningar
    215 svar
    215
    25748

    Vi med lila som färgtema forts..

    Lila är fint!

    Här kan vi ge varandra tips och idéer i fortsättningen också.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 21:28
    www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3182612.html förra tråden

  • Svar på tråden Vi med lila som färgtema forts..
  • sarahk­ka76
    Äldre 3 Jun 12:34

    pingst09: åh vad roligt, jätte grattis!
    Jag längtar!!

  • nu gifter vi oss
    Äldre 3 Jun 12:49

    Burnisen: gillade din idé till inbjudningskorten jättemkt! Då får man ju plats med både 2 och 3 blad på ett enkelt sätt. Jag har kopierat din bild och mailar min mamma som ska göra våra kort, hoppas det känns okej för dig.

    Vi ska inte ha enbart lila som tema men fokus ska ligga på rött och mörklila, sen blir det nog alla möjliga röda nyanser också. Bara det blir varmt och mysigt färgmässigt!

  • Diz
    Äldre 3 Jun 13:14

    Grattis Pingst09! Bilder!!!

  • nu gifter vi oss
    Äldre 3 Jun 13:38

    johanna anders skrev 2009-06-03 09:42:53 följande:


    Vet någon här om det finns lila kallor?? Vill ha en lila blomma i smala vaser på borden och undrar nu om det finns kallor i lila för de är så vackra.Hade först tänkt ha helvitt tema men börjat tänka om och vill blanda in lite lila. Har redan köpt lila diamant konfetti på tradera att sprida ut blandat med genomskinliga.
    Titta i mitt galleri, där har jag både enfärgat svartlila samt de som är vita med mörklila i mitten. Ursnygga och såna vill jag ha! Men kanske svåra att få tag på om man inte beställer i god tid.
  • Pingst­09
    Äldre 3 Jun 17:52

    Blider kommer så fort jag får dem själv, trodde jag skulle få skivan med foton idag med posten, men det blir väl i morgon då förhoppningsvis. Tror jag skulle få över 400 bilder från min kusin som var fotograf under hela vår dag!


    Diz skrev 2009-06-03 13:14:27 följande:
    Grattis Pingst09! Bilder!!!
  • johann­a anders
    Äldre 3 Jun 19:43

    nu gifter vi oss skrev 2009-06-03 13:38:30 följande:


    johanna anders skrev 2009-06-03 09:42:53 följande:Titta i mitt galleri, där har jag både enfärgat svartlila samt de som är vita med mörklila i mitten. Ursnygga och såna vill jag ha! Men kanske svåra att få tag på om man inte beställer i god tid.
    Tack tack då vet jag att de finns i alla fall =)
  • burnis­en
    Äldre 4 Jun 13:43

    Helt ok! Kul att kunna inspirera

    Gahh! Jag lngtar sååå tills ja får mina bilder...har fått massor av kort från gäster men vill ju gärna visa fina fotografbilder med ..hoppas hoppas på att snart få dem !
    nu gifter vi oss skrev 2009-06-03 12:49:15 följande:


    Burnisen: gillade din idé till inbjudningskorten jättemkt! Då får man ju plats med både 2 och 3 blad på ett enkelt sätt. Jag har kopierat din bild och mailar min mamma som ska göra våra kort, hoppas det känns okej för dig.Vi ska inte ha enbart lila som tema men fokus ska ligga på rött och mörklila, sen blir det nog alla möjliga röda nyanser också. Bara det blir varmt och mysigt färgmässigt!
  • Miss Moneyp­enny
    Äldre 8 Jun 09:05

    Vi gifte oss i lördags! Har lagt in en bild på den lila dukningen ifall ni vill se!

  • Diz
    Äldre 8 Jun 10:01

    Jättefin! Mer bilder!
    Använde ni muffinsformarna i ditt galleri? Jag är sugen på dem också...

  • sarahk­ka76
    Äldre 8 Jun 18:47

    Stort grattis Miss Moneypenny! Ska genast titta på ditt galleri

  • sarahk­ka76
    Äldre 8 Jun 18:49

    Miss Moneypenny: vilka superfina bilder från bröllopet

  • burnis­en
    Äldre 11 Jun 09:56

    Miss moneypenny: Super fint ni hade de!

    Nu har jag lagt in några bilder från vårt bröllop, väntar fortfarande på fotografbildernam men nu kunde ja inte hålla mig längre ;) så de kommer mera

  • bjurli­ng
    Äldre 11 Jun 16:51

    Hej!! Har två lila brudtärnelänningar, jätte fina. Nån som inte hittat klänningar än?

  • Diz
    Äldre 12 Jun 08:59

    Jo förvisso, men tanken är att mina ska ha gröna klänningar.
    Lägg ut bilder i ditt fotoalbum så kanske det är någon annan som nappar.

  • Hempli­ng
    Äldre 12 Jun 10:45

    Åh, så fina ni var!!! Gillar verkligen de svartvita fotona, suppersnygga! Och snygg dukning!


    burnisen skrev 2009-06-11 09:56:20 följande:
    Miss moneypenny: Super fint ni hade de! Nu har jag lagt in några bilder från vårt bröllop, väntar fortfarande på fotografbildernam men nu kunde ja inte hålla mig längre ;) så de kommer mera
Svar på tråden Vi med lila som färgtema forts..