Vi med lila som färgtema forts..
Lila är fint!
Här kan vi ge varandra tips och idéer i fortsättningen också.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 21:28
www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3182612.html förra tråden
Lila är fint!
Här kan vi ge varandra tips och idéer i fortsättningen också.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 21:28
www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3182612.html förra tråden
Vad tror ni om att färga vita lakan lila och sy som löpare? Jag är lite inne på den idéen, men jag vet inte om det blir bra. Vad tror ni?
Hej alla lila brudar!
Twixiee: Jag har handlat de gardinlängder som heter Flyn lill (ikea) som diskuterades i förra lila tråden. De ska vi ha som löpare på borden. De är "skira" så de kommer inte bli "heltäckande" lila utan mer som ett "lila glans" på bordet, men jag hoppas det blir bra ändå. Rättprisvärt blev det hela, en sån gardin går på 19:- och är 3 meter!!!
Någon som kommit över lila(purpur)färgat kopieringspapper???
Hallå, jag är nykomling på denna tråd, men jag tänkte att ni om några kan hjälpa mig med följande; Var kan jag få tag på lila hjärtkonfetti?
Numbert: kolla tradera!
Calligraphen har också. Den är typ fuschia tror jag. Kostar 39 kr för en ask.
Jag köpte ett lila lakan på Jysk idag, lite mörkare lila men som löpare till vit duk under blir det nog riktigt fint Det hade kanske blivit "dassigt" om man hade färgat.. Så nu är det bara att ta fram symaskninen och försöka komma ihåg kunskaperna från skolan
Numbert: När gifter du dig? Efter 22/8 kan du få låna/köpa mitt :)
Förresten, såg superfina lila servetter på plantagen. Kanske inte de billigaste men som sagt, mycket fina.
Coop forum har med jättefina lila servetter. Hade för ca 1 månad sen ivarje fall...