• GME76   080802

    Karlstadbrudar!!

    Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

  • Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • Nightingale

    Kari Wass alltså, funderar på att boka en sömmerska preliminärt. Ifall jag inte går i klänningen. Känner noll motivation att gå ner mer i vikt nu...

    ca 2 kg kvar bara, men är faktiskt inte säker på att jag fixar det ens!

  • GME76   080802

    Åh, Night, vi får hjälpas åt. Har precis kommit ur den svackan. Har också bara 2 kvar.

  • Snitte- 5/7-2008

    HEJ nu var man fru då

    En helt UNDERBAR dag med perfekt väder! Molningt till utomhusbilderna, sol när vi kom ut ur kyrkan, sol, molningt oxh fläktande när vi åkte häst och vagn... åska och blixtrar till välkomstskål, typ 10 regndroppar i slöjan för tur och sedan lite mer regn när vi åt middag så luften var perfekt när vi skulle ut och äta tårta sen! ååååh vad glad jag är!!!! Kika gärna bilder i galleriet

  • GME76   080802

    Grattis!!! Och ni var jättefina. Klart weddingplannern fixat det perfekta vädret till sitt bröllop. Hade du trott ngt annat .

  • Snitte- 5/7-2008

    Hehe nja... liiiite nervös var jag ju allt hade fixat söta paraplyer för säkerhetsskull hihi
    Det bästa... eller ja det var ju såklart att vi sa ja och så men utöver det ...... så var det att vi hade ett "fegisbås" efter middagen och vid tårtan så informerar vår toastmadame att det finns ett fegisbås för alla som inte vågade tala på middagen... HIHIHI vad KUL det var att se de hälsningarna sen! Rekomenderas varmt!!

  • Mirri

    Snitte: Grattis! Kul att höra att allt gick bra! Tittade på bilderna och ni såg underbara ut och ingen byggnadsställning såg jag på något enda kort så jag antar att det löste sig enligt plan det också Men du, du som kan sånt här och har en massa kontakter... Är det hos SMHI som man beställer det perfekta vädret?

  • GME76   080802

    Åh smart idé .

    Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-07-07 23:38:03 följande:


    Hehe nja... liiiite nervös var jag ju allt hade fixat söta paraplyer för säkerhetsskull hihi Det bästa... eller ja det var ju såklart att vi sa ja och så men utöver det ...... så var det att vi hade ett "fegisbås" efter middagen och vid tårtan så informerar vår toastmadame att det finns ett fegisbås för alla som inte vågade tala på middagen... HIHIHI vad KUL det var att se de hälsningarna sen! Rekomenderas varmt!!
  • Mirri

    Vi2alltid: Hihi jag har också swedbank Men tänk dig på hörnet korsningen västra torggatan och tingvallagatan, vet du vart jag menar då. Det ligger någon restaurang där alldeles brevid, är det Freden den heter tro?

  • Vi2alltid

    Mirri: Jaså DÄR!? :P
    Men säljer de såna där speciella paraplyer? I lite finare stil och stort nog för två?

  • Nightingale

    Nu ska jag till Kari Wazz imorgon. Det var snabba ryck!! Hoppas det inte blir för dyrt!

  • Mirri

    Vi2alltid: Ingen aning men det var de enda jag kunde komma att tänka på som kan tänkas ha paraplyer... Skadar ju inte att kolla

  • Fiafis

    Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-07-07 21:15:24 följande:


    HEJ nu var man fru då En helt UNDERBAR dag med perfekt väder! Molningt till utomhusbilderna, sol när vi kom ut ur kyrkan, sol, molningt oxh fläktande när vi åkte häst och vagn... åska och blixtrar till välkomstskål, typ 10 regndroppar i slöjan för tur och sedan lite mer regn när vi åt middag så luften var perfekt när vi skulle ut och äta tårta sen! ååååh vad glad jag är!!!! Kika gärna bilder i galleriet
    Låter superhärligt! Grattis! Kikade på era bilder, ni va verkligen jättefina!! Hoppas på lika bra väder till 9 Augusti nu då
  • Fiafis

    Alltså, måste man prenumerera på nån bröllopstidning för att få tag i dem? Har letat i massa butiker nu med de har ju inget!

  • Vi2alltid

    Jag vet, men de kommer ut så pass sällan tror jag, det är skittråkigt :P
    Ett tips är att kolla på bibblan, de har gamla, det kan duga det med!


    Fiafis skrev 2008-07-09 10:45:40 följande:
    Alltså, måste man prenumerera på nån bröllopstidning för att få tag i dem? Har letat i massa butiker nu med de har ju inget!
  • Fiafis

    Å, det ska jag kolla direkt. Gör inget om de är gamla. Kul att läsa ändå!


    Vi2alltid skrev 2008-07-09 16:50:25 följande:
    Jag vet, men de kommer ut så pass sällan tror jag, det är skittråkigt :PEtt tips är att kolla på bibblan, de har gamla, det kan duga det med!
  • Vi2alltid

    har ni nån erfarenhet av de ställen som bygger naglar här i karlstad... skoghall och hårcenter har jag redan provat med och de har ju semsester vid fel tidpunkt :)

  • Mirri

    Fiafis: Kolla pressbyrån. De brukar ha mer än affärerna. Den vid tågstationen är bra på tidningar. Jag kan tänka mig att vi är många här som har ett gäng hemma också. Vi kanske kan starta ett bröllops-tidnings-bibliotek...

Svar på tråden Karlstadbrudar!!