• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • Mamasnest
    eveluscious skrev 2008-06-19 16:52:32 följande:
    Ja det vore jättesnällt haha...alla till och med? Hur många har ni?
    JAg har tre barn men de kan lätt kännas som fem eller sex när de är på det humöret. *letar*
  • Mamasnest
    eveluscious skrev 2008-06-19 16:52:32 följande:
    Ja det vore jättesnällt haha...alla till och med? Hur många har ni?
    Jag har rotat med bilderna tills nu! Jag hittade cdn med bilderna repig som tusan så jag lyckades bara rädda ett fåtal bilder. Sambon är ute och jobbar på oljerigg men jag ska se om han har bilder på sin dator som han kan skicka hem.
    För tillfället har jag lagt in en bild på prästen och Kaylin som jag tycker är lite häftig.
  • sockerbollen

Till helgen ska vi till idre och kolla lokaler. Vi har två offerter kvar som vi väljer mellan och min m2b ville att vi skulle se ställena live innan vi valde. Tänkte passa på att ringa församlingen och fråga om vi kan få kolla på de olika kyrkor som finns, det är bara 3 eller fyra tror jag. Det ska bli så kul att åka upp!!! Hurra, hurra!

Förhoppningsvis kan inbj.kort skickas nästa vecka då vi bestämt oss - allt är inköpt till dem, bara att skriva in de ngt viktiga informationsdetaljerna plats, tid och datum...sedan kan de postas!

mamasnest; är din man från kanada eller gifter ni er där av ngn annan anledning? Å välkommen till tråden förresten!

• Mamasnest

sockerbollen: Min sambo kommer från Kanada så resan dit var bokad innan bröllopet. Eftersom min mamma och bror ändå ska med dit så tyckte vi att det var bra att passa på att gifta oss så att alla får vara med.

Jag har panik, jag har precis fått veta att vi inte får tag i liljekonvaljer till min bukett och de är ju halva buketten. Alltså måste jag bestämma mig för en annan bukett typ NU! Bröllop om 2½ vecka och jag vet inte vad jag vill ha för bukett....

• Snitte- 5/7-2008

Hejsan!

Nu har man semster för att bara ägna sig åt bröllop!!

idag har jag och tärnorna pysslat lite, är ju inte så långt kvar nu! Ville åka med busseresa till tyskland på fredag, men det var fullt när vi ringde förra veckan

DÅ fanns det platser till imorgon, efter många om och men får jag med mig en väninna, men n när jag ringer är det fullt då med.. :(

Vad tror ni? ORKAR man ta bilen ner? det är mååånga mil ner..

• GME76   080802

Åh vad synd Snitte. Var det Kölabussen du kollade? Jag och en kompis åker på fredag.

• ollesmamma

weeeeeee äntligen är ALLT klart!!!! vi gifter oss på lördag o alla förberedelser är nu klara...la sista handen vid festprogrammen precis.... de enda vi har kvar nu är genrep med prällen imorgon åsså ska vi ju duka lokalen på fredag.... annars återstår nu bara att ta de lugnt o försöka njuta, ska försöka hinna sola imorgon oxå... brännan försvann snappt i detta eviga regnande.... suck...

• brud 20080705

Ollesmamma:vad skönt!lycka till med bröllopet nu på lördag!
    Hoppas att det blir fint väder och att ni får en oförglömmligt dag!
    Mvh E

• Mirri

Snitte: Härligt med semester! har du räknat på hur stor skillnad det blir att åka till Tyskland och köpa alkoholen om man räknar på hur stora mängder ni ska ha, mellanskillnaden systemet-tyskland men också räknar in bensin eller bussbiljett dig och tiden det tar för er att åka. Den tiden tas ju från något annat...

mamasnest: Tråkigt med konvaljerna! Du hittar säkert något. Finns dert inga andra blommor som liknar liljekonvaljer som du kan ha istället och då bara byta ut konvaljerna och annars ha samma bukett?

Ollesmamma: Grattis! Inte långt kvar nu så det måste kännas skönt att vara färdig. All lycka till till dig och lova oss en detaljerad beskrivning när du återkommer som FRU Håller tummarna för fint väder i helgen.

Själv jobbar jag på. Ingen semester här inte och väldigt mycket kvar att göra. Ska försöka boka samtal med prästen här i veckan. Fick dock tillbaka hindersprövningen och det verkar vara A-Ok. Vi FÅR gifta oss *puh*

• GME76   080802

Lycka till på lördag !!

ollesmamma skrev 2008-06-25 00:04:18 följande:
    weeeeeee äntligen är ALLT klart!!!! vi gifter oss på lördag o alla förberedelser är nu klara...la sista handen vid festprogrammen precis.... de enda vi har kvar nu är genrep med prällen imorgon åsså ska vi ju duka lokalen på fredag.... annars återstår nu bara att ta de lugnt o försöka njuta, ska försöka hinna sola imorgon oxå... brännan försvann snappt i detta eviga regnande.... suck...
Svar på tråden Karlstadbrudar!!