• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • Vi2alltid

Hej tjejer!
    Jag behöver råd om butiker här i värmland som säljer tyger! Jag ska ha till mitt släp... Och jag hittar inte det jag vill ha :( :(

• Snitte- 5/7-2008

Ohlsons tyger, Tygaffären ute på lammberet... minns inte vad den heter... och sen finns det en på wåxnäs... "tyghandlarn" tror jag den heter... Annars finns det en söt butik i Kil som brukar ha bra tyger också

• Vi2alltid

Lamberget?? vad är det för nån? och Kil låter intressant, ligger den i centrum?

Ohlssons och Tyghandlarna har jag kollat...

• Snitte- 5/7-2008

hmn,.. då ska vi se om jag kan beskriva... lamberget... om du kommer från stan... och åker via haga/herrhagen... så kommer du åka över en järnväg så småning om... sen förbi en preem mack... fortsätt lite till så kommer snart en skylt på högersida som det står "tyg" på... då svänger man in där och vips så är man framme..

Den andra butiken ligger i Kil... 1.5 mil utanför stan, minns inte vad den heller heter,,,

• Mamasnest

Tygfabriken heter den på Lamberget.

Mirri: Ha ha, sambon beställde lijlekonvaljer på nätet från USA som levereras ett par dagar före bröllopet. 900 kr för 10 stjälkar.

• Vi2alltid

Tack snälla jag ska genast kolla upp dessa :)

• Nightingale

Snitte: 2000kr för färja och bensin???

3000kr har vi räknat på.

Fråga 1: Vad har ni för bil?
    Fråga 2: Vilken väg åkte ni? Bro? 2 färjor, 1 färja?

Fattar inte hur ni fick ner priset med en 1000-lapp?

Handlar ni på bordershop eller Calles? Vi ska åka till Calles.

• Anki82

Hej Tjejer kommer gifta mig i karlstad augusti 2009, undrar var ni kommer ha festen, tittar lite på odd fellows lokal i viken vad kommer era fester kosta? var ska ni ha dem? bor på irland så försöker planera härifrån är tacksam för all hjälp jag kan få. /Anki

• brud 20080705

Hej Anki!vi ska ha fest på Stockfallet!stocken.org kan du kolla på!kostar 950:- hämtar nycklar på en torsdag och lämnar måndag!då hinner man duka tors,fred skönt!jag kan mail till dig bilder sen på lokalen och hur vi har decorerat!ska gifta mig nu på lördag!
    Mvh E

Svar på tråden Karlstadbrudar!!