• GME76   080802

Karlstadbrudar!!

Hoppas ni gillar den nya lokalen !!

• Svar på tråden Karlstadbrudar!!
  • Mamasnest

Jag har beställt alkohol från den här sidan: www.spritovin.se/ Inte för att det var billigare (vilket jag inte vet om det är) utan för att de hade saker som inte Systembolaget hade. Jag ville ha med en flaska sprit som är destillerad med bärnsten till Kanada.

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!
    Nu har min häst och vagn häst blitt sjuk shitinte lätt att hitta någon ny i sista minuten men jag har ringt som en galining til allt och alla och väntar svar från några imorrn.

night: vi har en peugeot 307 kombi, diesel. drar 0,4/milen.

Vi åkte till Helsingborg, 5 timmar. tog färan till helsingör. 20 min. Åkte bil till Rödby (2 timmar i danmark) tog färjan till puttgarden 45 min. och sedan åkte vi bil ca 20-30 min till butiken. vi handlade på fleggard och calles ( de ligger precis bredvid varandra,) Ölen var nååågot billigare på fleggard och vinet nååågot billigare på calles så vi handlade på båda

vi köpte kombibiljett med färjan 995:- för alla turerna dit och hem så jepp 2000:- något hundring över kanske, vi tankade fullt nere i tyskland och hade bra med bensin när vi kom hem

Annars är det en massa pyssel här nu in i det sista växelkassa till baren, hämta tärnpresenter och vaxa benen samt gå och stå övning står på schemat imorrn, samt hämta våra fest och vigselprogram

• Mirri

Snitte: Wow! Ni kom billigt undan med Tysklandsresan! Skönt. Åååh vad tråkigt att häst och vagn blivit sjuk! Var det hästen eller vagnen ? Hoppas ni hittar en ny, jag vet att det är viktigt för dig. *Håller tummarna*

Ikväll fixade vi marskalkens klänning så det är klart. Jätte skönt att pricka av det. Om jag nu bara kunde pricka av min egen klänning också skulle jag bli glad...

• Mirri

Hörrni, jag behöver lite hjälp också. Vi tänkte ha en efterfest dagen efter för alla kompisar och folk vi inte kunde bjuda på själva bröllopet och hade tänkt vara på the Leprichaun men de har höjt priserna rejält för att abbounera och det går inte att vara där. Har ni tips på lite mindre pubar/krogar/andra ställen man skulle kunna vara. Poängen är att det ska vara en kul grej bara och inte kosta oss orimliga summor utan att vi kan gå ut tillsammans, äta något, ta en öl eller fler och ha trevligt men lite privat så inte vem som helst kan braka in... Har ni några tips på ställen i K-d?

• Nightingale

Ah diesel ja..
    Jag hade en diesel förut, fattar inte varför jag bytte

Nåja, erik och ett par kompisar hyr en minibuss och åker den 24 juli. Det kommer att gå på 2000kr/person, men då kan de handla hru mkt de vill i princip.

• flidda

Hej!!

Någon som vet vart man kan få tag på limousine i vårt kära Värmland??

• GME76   080802

Snitte: va gött att det blev så billigt. Diesel är bra, synd att den är så dyr nu bara. Vi handlade nog på samma ställe för det låg ca 20min från färjan och Fleggard o Calles låg grannar. Visst blev man som ett barn i en godisaffär .

Jag har hämtat min klänning idag och den är såå fin. Jag är jättenöjd. Stor eloge till Kari Wazz.

• Snitte- 5/7-2008

Hello!
    GME ja visst va det kul! kan absolut tänka mig att fara till tyskland igen

Mirri: Man kan hyra pitchers överdel rätt mysigt faktiskt

Idag ska vi på relaxpaket och bara njuta av sista dagen som ogifta hehe

• Mamasnest

Nu sticker jag och gifter mig i Kanada så om jag inte tittar in när vi har kommit fram så blir det efter jag är en gift kvinna.

Tänk på mig nästa fredag den 11 juli kl 23 svensk tid, då står jag brud.

Bye for now

• Mirri

Snitte och Mamasnest: LYCKA TILL!!!!!! Håller tummarna för dig idag Snitte!! Strålande väder har ni i alla fall fått och jag hoppas ni får en underbar dag

Själv hinner jag inte tänka så mycket bröllop. Veckan har varit helt galen med repetitioner och planering och idag har vår musikal premiär så jag kör hårt in i det sista innan semestern.

Svar på tråden Karlstadbrudar!!